ECOMMERCE MARKETING OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 3,496 peoplebut no user is tracking his activities.On average, the company has been rated 4.5 points.and commented 2

ECOMMERCE MARKETING OÜ current status

This company's branding has already reached 3,496 peoplebut no user is tracking his activities.On average, the company has been rated 4.5 points.and commented 2 times.

Strategic decision: No desire to increase customer base
Board member Raivo Sagur (16.01.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."

Tegevusaruanne 2024

eCommerce Marketing OÜ, mis alustas oma tegevust 26. juulil 2018, on pühendunud jaemüügi ja turunduse edendamisele interneti kaudu. Kuues majandusaasta oli ettevõtte jaoks sarnane viiendale, kusjuures eelmise majandusaasta lõpus seatud eesmärgid said suuremas osas täidetud. Kuuenda majandusaasta suurimaks saavutuseks võib pidada kaubamärgi edukat hoidmist konkureerival tasemel. See on eriti märkimisväärne, arvestades, et uute klientide leidmine on muutunud järjest kulukamaks seoses globaalse majandusliku olukorra halvenemisega. Kuuendal majandusaastal oli majanduskeskkond USAs ja kogu maailmas väljakutseid pakkuv. Majanduskeskkonda mõjutasid eelkõige Ühendriikide kõrge inflatsioon ja selle pidurdamiseks USA keskpanga poolt kehtestatud kõrged intressid. Lisaks mõjutasid majanduskeskkonda jätkuv pingeline ülemaailmne olukord, Hiina majanduse ebastabiilsus, Ukraina sõda, energiahindade kiire kasv ja kõrge inflatsioonitase. Need tegurid tõstsid kaudselt keskmise kliendi hankimise maksumuse kõrgemaks kui see oli eelneval majandusaastal. Põhiprobleemiks oli jätkuvalt ülemaailmne inflatsioon ja sellega seotud ostujõu vähenemine. Selle tõttu tuli Austraaliasse laienemise plaan edasi lükata ja keskenduda kasumi optimeerimisele USA turul. Ettevõtte peamised investeeringud olid seotud ettevõtte arendamisega - koolitused, AI tarkvara ja arvuti riistvaralised uuendused. Antud majandusaastal investeeriti jätkuvalt USA aktsiaturule ning investeeringud jäid majandusaasta lõpuks kasumisse. Seitsmenda majandusaasta põhieesmärk on viia põhitooted võimalikult kõrgele tasemele ning luua veebilehel struktuur, mis toetab kaubamärgi laienemist. Aasta teises pooles on plaanis alustada aktiivset kaubamärgi edasimüüjate otsimist, et viia tooted USA esinduste lettidele ja vähendada reklaamist sõltuvat osa ettevõtte kasumis. Samuti on kavas laieneda Austraalia turule majandusaasta lõpupoole. Lisaks on plaanis suurendada investeeringute portfelli, keskendudes eelkõige USA aktsiaturule ja võimalusel ka Eesti kohalikule kinnisvarale. Ettevõte jätkab oma tegevust samas valdkonnas ka seitsmendal majandusaastal. Finantssuhtarvud 31.07.2024 31.07.2023 Aktivate rentaablus (ROA) 34% 49% Omakapitali rentaablus (ROE) 35% 49% Ärirentaablus 16% 18% Võlakordaja 2% 1% Maksevõime üldine tase 49,46 91,89 Suhtarvude arvutamise metoodika: ROA(%)=puhaskasum/varad*100 ROE(%)=puhaskasum/omakapital*100 Ärirentaablus(%)=ärikasum/müügitulu*100 Võlakordaja(%)=kohustused/koguvara*100 Maksevõime üldise tase=käibevarad/lühiajalised kohustused

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.