BONBON LINGERIE SALES OÜ current status
This company's branding has already reached 2,569 peopleand his is followed by 5 Storybook users.On average, the company has been rated 1.8 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Helen Tahk (09.01.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
BonBon Lingerie Sales OÜ loodi 12.12.2018 aastal eesmärgiga turustada hulgimüüjana BonBon kaubamärgi all toodetavaid tooteid ja tegeleda tootearendusega. Ettevõte omab ühte tütarettevõtet BonBon Lingerie Retail OÜ, viimane on loodud veebruaris 2019 eesmärgiga opereerida omi kauplusi Eesti turul.
Ettevõtte peamine müügikanal on e-pood: www.bonbonlingerie.com
Aastal 2024 oli ettevõte käive 377 tuhat €, seejuures teeniti kahjumit 123 tuhat €. Negatiivne tulemus oli prognoositav ning seotud intressikuludega emaettevõtte laenult ja tütarettevõtjasse tehtud investeeringu allahindlusega. Tulemus ei mõjuta brändi tugevust ja tarbija usku meie toodetesse, mis vastavalt kliendi tagasisidele on endiselt ülitugev.
2024.aastal alustati sisenemist Soome turule ja laiendati tootevalikut.
2025.aastal jätkatakse tootevaliku laiendamisega ning plaan on siseneda jõulisemalt uutele turgudele. Toote omakulu ning tulemuste parandamiseks töötatakse aktiivselt tootmise optimeerimisega.
Comments (0)