GREEN BITE OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 916 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 3.6 points.and commented 1

GREEN BITE OÜ current status

This company's branding has already reached 916 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 3.6 points.and commented 1 time.

Strategic decision: No desire to increase customer base
Board member Marge Kõllamägi (21.06.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."

Tegevusaruanne 2023

Ettevõttest

Green Bite OÜ tegeleb keskkonnasõbralike supertoitude valmistamise ning turustamisega. Oleme esimene ettevõte Eestis, mis tegeleb putukatest toidu tootmisega, sest putukad on tõeliselt toiteainerikas supertoit ning selle tootmine on kordades keskkonnasäästlikum, kui näiteks liha tootmine.

Meie missiooniks on edendada inimeste tervist, pakkudes kiirelt ja mugavalt tarbitavat täisväärtuslikku ja funktsionaalset toitu, mis jätaks võimalikult väikese ökoloogilise jalajälje.

Meie visiooniks on jõuda Euroopa TOP 10 putukatest tooteid valmistavate ettevõtete sekka aastaks 2030.

Kõrval tegevusena osutab Green Bite OÜ kinnisvaraalaseid teenuseid, sealhulgas kinnisvara haldus ning kinnisvara üüriteenus.

Äritegevuse ülevaade ning eesmärgid järgmiseks majandusaastaks 2023 majandusaasta peamine eesmärk oli müügitulu kasvatamine või vähemalt säilitamine nii Eesti turul kui ka Amazonis. Toodete müügikulu kahanes võrreldes eelneva majandusaastaga 20% võrra. Eesti turu müügimahu vähenemise põhjuseks on klientide ostujõu vähenemine tulenevalt jätkuvast majanduslangusest. USA turul vähendasime turundustuge, mistõttu müük küll kahanes kuid kasumlikkus suurenes.

Kinnisvaraalase kõrval tegevuse, lühi ja pikaajalise üüriteenuse osatähtsus käibest kasvas 2023a jõudsalt ning moodustas poole majandusaasta käibest.

2024 majandusaasta peamine eesmärk kasumlikult kasvatada müügitulu. Eesti turul oleme seadnud eesmärgiks saavutata jätkusuutlik müük jaekettides ning e-poes. Selleks on tarvis kasvatada kordusostude hulka läbi püsiklientide. Müügitulu suurendamiseks Eesti turul panustame jätkuvalt olulisel määral turundustegevustesse. Varasemast suurem fookus on ka üüriteenusel.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.