STORYBOOK OÜ

Media page and news feed
?
Kas kaotad müügist, sest klient ei leia Su veebilehelt vajalikku infot üles? Kulutad aega käsitsi klientide küsimustele vastamisele? Leiutad järjepidevalt uusi

Tere tulemast AI-assistentide maailma!

Kas kaotad müügist, sest klient ei leia Su veebilehelt vajalikku infot üles? Kulutad aega käsitsi klientide küsimustele vastamisele? Leiutad järjepidevalt uusi strateegiaid, kuidas oma kliendile koduleht lihtsamaks teha? Mõtle kui tore oleks lahendus, mille käest saaksid Su kliendid soovitud toote või teenuse kohta kiiresti uurida. Lahendus, mis oleks kättesaadav 24/7 ning looks koheselt mugava ühenduse vajaliku infoga. Lucky You - Tere tulemast AI-assistentide maailma!

Mis on AI-assistendid ja kust need pärit on? AI ehk tehisintellekt on tehnoloogia, mis võimaldab arvutisüsteemidel õppida ja tegutseda inimlikul tasemel. See tähendab, et AI-assistent on justkui digitaalne kolleeg, kes on ööpäevaringselt positsioonil. Ta kasutab spetsiaalseid algoritme ja tehnoloogiaid, et mõista Su klientide päringuid ja anda neile kiirelt ja täpselt vastused või lahendused. AI võlu peitub suuresti selles, et ta saab aru ja oskab vastata ka spetsiifilistele küsimustele.

Tänaseks on AI-assistendid arenenud suure sammu võrra. Need nutikad abilised on muutunud oluliseks osaks mitmesugustes valdkondades, alates e-kaubandusest ja finantsteenustest kuni tervishoiu ja hariduseni. Üha enam ettevõtteid on hakanud kasutama AI-assistente oma veebilehtedel, et parandada kasutajakogemust ja suurendada klienditeeninduse tõhusust. 

Näiteks Apple'i Siri, Google Assistant ja Amazoni Alexa on kõik tuntud AI-assistendid, mis on muutunud igapäevaelus laialdaselt kasutatavateks. Siri võimaldab Apple'i kasutajatel teha häälestamist ja saada vastuseid erinevatele küsimustele, samas kui Google Assistant pakub sarnaseid funktsioone Androidi kasutajatele. Amazoni Alexa on integreeritud Amazon Echo nutikõlaritesse ja pakub kasutajatele mitmesuguseid võimalusi, sealhulgas muusika esitamist, ostude sooritamist ja koduseadmete juhtimist.

Seega pole AI-assistendid tegelikult üldse nii võõrad kui esialgu tunduda võib. Küll aga on tehnoloogia arenguga AI-assistendid täna võimekamad kui kunagi varem ja ka laialdasemalt saadaval, pakkudes ettevõtetele eeliseid nii tööturul kui ka oma igapäevatöös. Kuid mis kasu toob AI assistent Sulle täpsemalt? 

  • AI assistent suurendab klienditeeninduse kättesaadavust ja kiirust. Pole vahet, kas külastad veebilehte kell 3 hommikul või kell 3 päeval, AI assistent on alati olemas, et pakkuda abi ja vastata Sinu kliendi küsimustele. See tähendab, et kliendil pole enam vaja oodata pikkades järjekordades või otsida infot mitmelt erinevalt lehelt ning soosib tehingu toimumist.

  • AI assistent loob isikupärastatud ja brändiga kohandatud kogemuse. Saate kujundada assistendi välimust vastavalt oma ettevõtte brändile, luues seeläbi tervikliku ja usaldusväärse kuvandi. See aitab ka suurendada klientide seas bränditeadlikkust ja seostada Sinu ettevõtet positiivse kliendikogemusega.

  • AI assistent on võimeline vastama erinevates keeltes, jäädes siiski professionaalseks ning grammatiliselt korrektseks, võimaldades teil laiendada oma kliendibaasi ja pakkuda parimat teenust ka rahvusvahelisele auditooriumile. See mitte ainult ei aita teil jõuda rohkemate klientideni üle maailma, vaid näitab ka teie ettevõtte pühendumust mitmekesisusele ja klientide vajaduste mõistmisele. Seeläbi loote usaldusväärsema ja kaasavama brändi, mis tugevdab teie suhteid klientidega ning loob positiivseid kogemusi.

Kuidas täpselt AI-assistent töötab?

  • AI-assistent õpib ära kogu Sinu veebilehel oleva materjali(plus lisamaterjal nagu PDF, Excel, tekstid, ja välised lingid nagu Google Docs või SharePoint) ning vastab kõikidele kliendi küsimustele kiirelt, täpselt ning õige infoga. 

  • Vajadusel suunab assistent kliendi otselinkidega tooteni ning kõrvaliste küsimuste puhul annab ta kliendile viisakalt märku, et antud küsimus või soov on Sinu ettevõtte valdkonnast väljas.  Nii aitab AI-assitent vähendada teie klienditeeninduse koormust ja tagada parema kliendikogemuse.

Kas muretsed andmete turvalisuse pärast? AI turvalisus on oluline teema, kuid meiega liialt selle üle pead murdma ei pea. Enamik AI assistendisüsteeme, eriti need, mis on loodud suurte ja usaldusväärsete ettevõtete poolt, on välja töötatud vastavalt kõrgetele turvastandarditele. Need hõlmavad tugevat krüptimist, turvalisi autentimismeetodeid ning regulaarset järelevalvet ja jälgimist, et tagada andmete ja privaatsuse kaitse. Nii on kogu vajalik info kliendile kättesaadav, kuid siiski turvatud.

Seega pole AI-assistendi näol tegu mitte millegi ulmelisega. AI-assistent on lihtsalt üks nutikas tüüp tarkvaras, mis kasutab masinõppe trikke, et mõista Sinu kliendi soove ja vajadusi ning pakkuda vastuseid või teha toiminguid vastavalt sellele. Kas kahtled veel?  Pane kohe käsi külge ja katseta meie ainulaadset AI-assistenti Kreedixi kodulehel. Assistendi leiad lehekülje alumisest paremast nurgast.

Huvi korral jäta meile sõnum ning me tutvustame Sulle AI-assistente ja nende võimalusi lähemalt esimesel võimalusel! Kindlasti jälgi meid ka sotsiaalmeedias, et Sa kõiki põnevaid tulevikulahendusi maha ei magaks!

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Changing company data

Changing and updating company data only takes a few minutes. The more data, the more transparent the company is - the ratings, trustworthiness of the company an
ssb.ee
Changing and updating company data only takes a few minutes. The more data, the more transparent the company is - the ratings, trustworthiness of the company and findability on Google increase. Read more: Increasing visibility. Possible ways to change the data: The company representative identifies himself using the ID software, logging into the environment and changes the desired data himself ( See instructions ). The employee changes his employer\'s company data if he/she has a contractual user account. The company\'s representative või employee informs the general

Changing company data

Company data can be changed in three ways:  
 
 The board member identifies himself using the ID software by  logging in  to Storybook and changes the desired
ssb.ee
Company data can be changed in three ways: The board member identifies himself using the ID software by logging in to Storybook and changes the desired data himself ( See instructions ) An employee can change its employer\'s company data if he/she has a contractual user account ( See prices ) Inform about the data that needs to be changed in writing to info@ssb.ee või info@ir.ee, after which the data will be changed within two working days. How to make your company\'s data to work for you? Read here

How is the forecast turnover calculated in Storybook?

Customers have often asked us how we calculate forecast turnover for 2020 and 2021. In the following, we give an overview of the development of the model. 
 In
ssb.ee
Customers have often asked us how we calculate forecast turnover for 2020 and 2021. In the following, we give an overview of the development of the model. In modeling forecast turnover, we have first identified the proportions of the difference between the turnover of the previous financial period 2019 or 2020 and the 4 quarters declared in the same years. We have taken this share into account in the turnover of the declared quarter of this year. In addition, the growth / decline trends of the company\'s quarterly turnover in previous years have been included in the analysis model

Analysis of legitimate interests

This article explains the legitimate interest of the Registry and Storybook in the processing of personal data available from public sources on the websites   I
ssb.ee
This article explains the legitimate interest of the Registry and Storybook in the processing of personal data available from public sources on the websites Inforegister.ee and scorestorybook.ee (hereinafter "information portal") in accordance with Article 6 (1) (f) of the General Data Protection Regulation (EU 2016/679). What data is processed? We process personal data relating to natural persons related to legal entities (hereinafter “data subject” or “natural person”) that is available from public sources. The source of such personal data is, in particular, the business

What kind of reports are in the Storybook?

In addition to being a powerful marketing channel in the key of content marketing and branding (600,000 users every month, that is 85% of the Estonian working a
ssb.ee
In addition to being a powerful marketing channel in the key of content marketing and branding (600,000 users every month, that is 85% of the Estonian working age population) and one of the most convenient and ideal sales tools (the ability to find reliable and solvent customers in seconds), Storybook is one of the most unique and more analytical background control centers in Estonia and soon also globally. What exciting reports have been produced on companies? The companies\' reports are made in such a way that it is never necessary to get information from anywhere other than our

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.