MEDIAHUNT OÜ current status
This company's branding has already reached 697 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 2.3 points.but there is no comment.
Tegevusaruanne 2024
Mediahunt OÜ põhitegevuseks on reklaami ja turundusteenuste osutamine digitaalses meedias, keskendudes e-kaubanduse ja online-müügi platvormidele nagu Amazon ja Walmart. 2024. aastal tegutses ettevõte peamiselt Eesti turul, pakkudes terviklikke meedialahendusi – meediastrateegiate loomist, kampaaniate läbiviimist ning üritusturundust ja sponsorlust brändi nähtavuse kasvatamiseks. Google ja Facebooki reklaamid toimusid väiksemas mahus tugiteenusena.
Alates 2025. aastast on eesmärgiks laienemine rahvusvahelisele tasandile, keskendudes Saksamaa ja USA turgudele.
Peamised tegevusvaldkonnad aruandeperioodil: (cid:127) Digireklaamide haldamine ja optimeerimine (Amazon Ads, Walmart Connect) (cid:127) Müügistrateegia ja analüütika väljatöötamine (cid:127) SEO-põhine sisuloome (cid:127) Meediastrateegiate koostamine Eesti klientidele (cid:127) Uute toodete turule toomise nõustamine (cid:127) Üritusturundus ja sponsorlusprojektid (cid:127) Google ja Facebooki reklaamikampaaniad tugiteenusena (cid:127) Rahvusvaheliste turgudele sisenemise ettevalmistus (cid:127) Koolitused ja konsultatsioonid e-kaubanduse teemadel
Ettevõtte juht on kogenud digiturunduse ja e-kaubanduse spetsialist, kelle juhitud kampaaniad on toonud klientidele olulist müügikasvu ja turupositsiooni tugevnemist. Mediahunt osales aktiivselt valdkonna konverentsidel ning jagas teadmisi rahvusvahelisel tasandil.
Kasvu ja tulemuste mõõdikud: (cid:127) Hallatud reklaamikulud ületasid 1 miljonit eurot (cid:127) Keskmine ROAS jäi vahemikku 4,5–5,5 (cid:127) Klientide müügikäive kasvas üle 30% (cid:127) Klientide portfell laienes rahvusvaheliselt, sh Saksamaa ja Kanada turgudele (cid:127) Mitmed Amazonis lansseeritud tooted jõudsid „Best Seller“ või „Top 10“ kategooriatesse
Lisaks põhitegevusele on tehtud esimesed sammud kinnisvarainvesteeringu valdkonnas – soetatud äripind võib tulevikus muutuda kas kontoriks või üüripinnaks.
Mediahunt jätkab keskendumist andmepõhisele reklaamihaldusele ning klientide äritulemuste parendamisele läbi sihipärase meediaplaneerimise ja tulemuspõhiste kampaaniate.
Comments (0)