MALIBA MAKASI TOURISM OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 480 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 2.7 points.but there is no

MALIBA MAKASI TOURISM OÜ current status

This company's branding has already reached 480 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 2.7 points.but there is no comment.

Tegevusaruanne 2024

2024. aasta oli suure nõudluse ja tegevuskoormuse aasta. Päringute ja reisikavatsuse arv kasvas märkimisväärselt, peegeldades COVID-järgset reisitellimuste jätkuvat taastumist. Keeruliste ja lühiajaliste taotluste arvu kasv ületas aga meie tootmisvõimsust, tekitades pakkumiste menetlemisel kitsaskohti ja jättes kasutamata konversioonivõimalused.

Finantstulemused.

Tulu kasvas aastaga ~50%, mis näitab meie eritellimusel valmistatud toote järele head turunõudlust. Tootmisvõimsuse probleemi lahendamiseks suurendasime investeeringuid inimestesse: personalikulud tõusid 57,5 nntuhandelt eurolt 131,2 tuhande euroni (+73,7 tuhat eurot; +128%) (kasutati alltöövõttu). Kuigi see kulubaasi järsk muutus oli vajalik, kasvas see kiiremini kui müük, vähendades keskmist kasumlikkust.

Kasumlikkust mõjutasid lisaks:

Nõudlikumad ja ajatundlikumad kliendid väga konkurentsitihedas keskkonnas (suurem müügieelne pingutus broneeringu kohta).

Noteeringute kasumlikkuse langus valuutakomponentide volatiilsuse tõttu.

Üldine kulude inflatsioon tarnijate ja teenuste lõikes.

Tegevus ja võimekus.

Töövõime suurendamiseks kaasasime väliseid konsultante. Arvestades meie nišis vajalike teadmiste sügavust, on efektiivne käivitusperiood 9–18 kuud. Koolitus toimus 2024. aasta jooksul; eeldame oluliselt suuremat pakkumiste läbilaskevõimet 2025. aastal, kui need konsultandid saavutavad tootlikkuse.

Strateegiline positsioneerimine.

Peamine nihe pärast COVID-19 pandeemiat on olnud turul ootus „kohesuse“ järele, mis ei ole kooskõlas eritellimusel disaini meisterlikkusega.

2024. aastal suurendas see ebakõla päringute mahtu, kuid vähendas keskmist ostuvalmidust. Meie strateegia 2025. aastaks on suunata tähelepanu segmentidele, mis hindavad kiiruse asemel asjatundlikkust, juurdepääsu ja kvaliteeti, ning loobuda madala tootlikusega ja kiireloomulistest päringutest, mis kahjustavad marginaali ja meeskonna keskendumist.

2025. aasta väljavaated ja prioriteedid.

Oleme 2025. aasta suhtes kindlad kolmel rindel:

Marginaali kaitse. Rangemad valuutakursipraktikad (hinna kehtivusajad, selgemad valuutaklauslid), pakendatud lisad ja minimaalselt teostatavad marsruudiulatused brutomarginaali kaitsmiseks.

Läbilaskvus ja reageerimisaeg. Koolitatud konsultantide tööle asumise, standardiseeritud ulatuse määramise ja triaaži abil suudame täita ootused kiiremini, ilma et see kahjustaks kvaliteeti.

Nõudke kvaliteeti. Turundus on suunatud kõrgema väärtusega geograafilistele piirkondadele ja partneritele, kes hindavad teenindust ja teadmisi.

Me vähendame rõhku kanalitele, mis pidevalt toodavad madalat tulu ja suurt teenuse viivitust.

Peamised algatused on juba käimas.

Võimsus ja protsess: päringute triaaž (sobivuse/teostatavuse väravad), mallide kaupa marsruudi „starterkomplektid“ sihtkoha järgi, SLA eesmärgid müügivihje etapi järgi.

Kommertsdistsipliin: valuutapiirangud pakkumistele, sissemaksete ajastus seotud intressimäärade hoidmisega ja selgemad kehtivusajad.

Turunduse fookus: sisu ja üleskutsed tegutsemisele, mis on suunatud „konsultatiivsetele, kohandatud“ ostjatele; kvalifikatsioonikeel, mis seab ootused disaini ajakavadele.

Kokkuvõte.

2024. aasta tõestas nõudluse vastupidavust rätsepatööna valminud Aafrika reiside järele ja kinnitas meie investeeringuid inimestesse. Kuigi kasumlikkus langes värbamise ja tootlikkuse vahelise ajalise lõhe – ning väliste survete, näiteks valuutakursside ja inflatsiooni – tõttu, astume 2025. aastasse paremini personaliga, valivamalt ja operatiivselt teravamalt. Ootame paremat brutomarginaali säilitamist ning kiiremaid ja järjepidevamaid pakkumistsükleid, mis toetavad paremat konversiooni ja tulude kvaliteeti.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

MALIBA MAKASI TOURISM OÜ: Tax Debt and Loss of Trust

Attention!  MALIBA MAKASI TOURISM OÜ has faced serious consequences due to the accumulation and neglect of tax debts, including loss of credibility and possible
ssb.ee
Attention! MALIBA MAKASI TOURISM OÜ has faced serious consequences due to the accumulation and neglect of tax debts, including loss of credibility and possible legal actions. Failure to fulfill tax obligations not only affects the company’s financial situation but may also hinder further cooperation with partners. 📌 Total damage to the tax collector: 821,98 EUR. The company’s management at the time of the debts included Bruno Georges A Van Den Bossche , who started in business in the field of: Tour operator activities - 7 years ago at the age of 53. The total turnover of the companies

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.