RECRUITMENT SOFTWARE OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 2,590 peoplebut no user is tracking his activities.On average, the company has been rated 3.5 points.but there is no

RECRUITMENT SOFTWARE OÜ current status

This company's branding has already reached 2,590 peoplebut no user is tracking his activities.On average, the company has been rated 3.5 points.but there is no comment.

Strategic decision: No desire to increase customer base
Board member Paavo Heil (11.11.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."

Tegevusaruanne 2024

Recruitment Software OÜ tegevus on värbamistarkvara loomine ja müük. Tegutseme Teamdash-i kaubamärgi ja nime all.

Teamdash’i kasutajad on värbajad, personalijuhid ja värbavad juhid. Teamdash’i peamine kasutegur on selles, et värbamine muutub mitu korda kiiremaks, koostöö värbavate juhtide ja värbajate vahel paraneb.

Värbamisotsuste kvaliteet ja kiirus paraneb. Personaliosakondadel ja ettevõtete juhtkonnal tekib lihtne, kiire ja alati kättesaadav ülevaade sellest, mis organisatsiooni värbamises toimub. Värbajad saavad jälle oma tööd nautida. Teamdashi kasutuselevõtu tulemusena paranevad ettevõtete efektiivsus ja kasumlikkus, kuna värbamisprotsess on kordades efektiivsem ning kandidaatide kvaliteet parem.

Eriti suur kasu on Teamdashist sellistel ettevõtetel, kellel on vaja täita palju erinevaid ametikohti või kelle kandidaatide arvud on keskmisest suuremad ning kandidaatidega suhtlemine ilma selleks loodud tööriistadeta võtab meeletult palju aega.

Ilma värbamistarkvarata tekib ettevõtetel kolm suuremat probleemi – kuna värbajatel on aega vähe, siis jäetakse suhtlemata nende kandidaatidega, kes esmapilgul tunduvad mitte sobivat ja seetõttu kannatab ettevõtte maine tööandjana ning edasine värbamisvõimekus langeb veelgi. Teiseks ei leita kandidaatide massist sobivaid kandidaate liiga lihtsalt üles ja jäetakse seetõttu head äri kasvatamise võimalused kasutamata (kuuleme sageli ettevõtjaid ütlemas, et “kasvaks küll, aga me ei leia sobivaid töötajaid”).

Kolmandaks – värbajad ei saa tegeleda sellega, mis pani neid kunagi värbaja ameti kasuks otsustama, sest aega kandidaatidega suhtlemiseks ja sisulise värbamistöö tegemiseks jääb väheks. Samas värbajate töökoormus ja stress kasvavad. Teamdash automatiseerib värbamises kõike, mida on mõistlik automatiseerida ja seda nii, et värbamise kvaliteet ja kiirus paranevad ning kandidaadikogemus paranevad.

Teamdashi kliendid on kuues riigis – Suurbritannia, Leedu, Eesti, Läti, Soome, Ungari ja USA. Kokku on

Teamdashil aruande kirjutamise ajal üle 5000 kasutaja.

Majandusnäitajatest.

Teamdash opereerib kui tüüpiline SaaS kasvuettevõte, ehk startup.

Aruandeaasta müügitulu oli 549575 eurot. Ettevõtte peamine kasvumõõdik - iga-aastane korduvkäive (ARR) oli aasta lõpus 674018 eurot, kasvades aastaga 1,6 korda. Suurim ARR kasv tuli välisturgudelt, s.h

Lätist – 3,8 korda ja Leedust 2,4 korda. Müügikäibesse lisandusid kaks riiki - Ungari ja USA.

2024. aasta jooksul vähendasime mitmesuguseid tegevuskulusid üle kahe korra ja ja kogukulusid 46% võrra.

2025. aastal jätkame ettevõtte kasvustrateegia elluviimist. 2025. aasta esimeseks kvartaliks oli ettevõtte rahavoog äritegevusest positiivne. See annab võimaluse teha täiendavaid investeeringuid tootearendusse ja välisturgudele laienemiseks.

Lugupidamisega,

Paavo Heil

Kaasasutaja ja juhatuse liige

Rohkem saab Teamdashi kohta teada siit: https://teamdash.com

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.