INVIBES SAAS OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 350 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 4.5 points.but there is no

INVIBES SAAS OÜ current status

This company's branding has already reached 350 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 4.5 points.but there is no comment.

Tegevusaruanne 2024

Invibes SAAS OU on 100% Invibes advertising NV tütarettevõte.

Aruandeperioodi tulemused näitavad kahjumit 4 851 eurot. Juhtkond teeb ettepaneku kanda aruandeperioodi kahjum eelmiste perioodide jaotamata kasumi arvele.

a. Geopoliitilised häired ja muutused reklaamiturul (2022) 2024. aasta oli Invibes SAAS OÜ jaoks keeruline. 2022. aasta alguses alanud sõda Ukrainas põhjustas digireklaamiturul märkimisväärset volatiilsust. Sektor hakkas polariseeruma kahe äärmuse ümber: (cid:127) Bränditeadlikkuse tõstmise kampaaniad, kus valdavalt domineerivad rahvusvahelised ettevõtted.

(cid:127) Toimivuspõhised kampaaniad, mis sõltuvad tulutoovatest konversioonidest. Invibes, mis on positsioneeritud valitud sihtrühma turundusplatvormina, suruti nende kahe domineeriva lähenemisviisi vahele, mille tulemusena vähenesid kampaania- ja tehingute mahud.

Lisaks on sõda viinud selleni, et suured reklaamijad on viinud otsuste tegemise globaalsesse või piirkondlikku peakorterisse, jättes kohalikud partnerid sageli kõrvale. Antud trend on õõnestanud Invibesi detsentraliseeritud ärimudelit, vähendades selle osa rahvusvahelistes projektides.

b. Kaabeltelevisiooni häired ja turu küllastumine (2023–2024) 2024. aastaks on videoreklaami valdkond hakanud liikuma ühendatud TV (CTV) platvormide poole, soosides pika vormiga heliga sisu, mida edastatakse suurtel ekraanidel – formaat, mis ei haaku Invibesi põhitootega. Selle tulemusena: (cid:127) Põhiturgude (näiteks prantsusmaa, Itaalia, Hispaania) tulud on eelarve ümberjagamise tõttu vähenenud.

(cid:127) Hiljuti käivitatud turud (näiteks USA, Singapur, Poola, RSA) ei ole vaatamata varasematele investeeringutele oodatult toiminud.

c. Kulustruktuuri mõju ja strateegilised kärped (2023–2025) (cid:127) 2023. aastal otsustas Invibes edasi lükata B2B SaaS arveldused uute äirühingutega ja kohaldada edasilükatud tehingutele 10% marginaali vastavalt turuhinna võrdlusalustele.

(cid:127) Ent antud turgude alatootlikkuse ja hilisema sulgemise tõttu 2025. aastal ei ole edasilükatud marginaalid enam õigustatud ega kohaldatavad.

(cid:127) Nende turujõudude kumulatiivne mõju viis 2024. aastal kogu kontserni 6 miljoni euro suurusesse kahjumisse, mille puhul mängisid olulist rolli ka kõrged püsikulud.

Loodame kulusid vähendada sedavõrd, et 2026. aastaks jõuaks ettevõtte tulud-kulud tasakaalu.

Finantssuhtarvud 2024 2023

Puhasrentaablus -330,81% -3,17%

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) 0,34 0,85

ROA -329,17% -1,40%

ROE 231,14% -3,08%

Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid:

Puhasrentaablus (%) = puhaskasum/ müügitulu x 100

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara/ lühiajalised kohustused

ROA (%) = puhaskasum/ varad kokku X 100

ROE (%) = puhaskasum/ omakapital kokku x 100

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.