HIIUMAALE PUHKAMA OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 517 peoplebut no user is tracking his activities.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is no c

HIIUMAALE PUHKAMA OÜ current status

This company's branding has already reached 517 peoplebut no user is tracking his activities.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is no comment.

Tegevusaruanne 2024

Hiiumaale puhkama OÜ on loodud 2020. aasta teises pooles eesmärgiga pakkuda majutust Keldrimäe külalistemajas, mis asub looduskaunis

Kassari külas. Alates ettevõtte loomisest on panustatud külalistemaja uuendamisse, sealhulgas mööbli ja sisustuse kaasajastamisse läbi

Starditoetuse. Külalistemaja pakub ööbimisvõimalusi kuni 14 külalisele, koos ühiskasutuses oleva köögi ja elutoaga ning eripärase Egiptuse stiilis püramiidkämperiga.

2022. ja 2023. aasta olid turismivaldkonnas keerulised – nii personali leidmise raskused kui ka üldine majanduslik ebakindlus seadsid piirid ettevõtte arendusele. Ettevõte liitus Hiiumaa turismiklastriga, kust on saadud kasulikke teadmisi ja inspiratsiooni uute teenuste loomiseks. 2023.

aasta lõpuks kujunes plaan hakata 2024. aastal pakkuma võimalust kogu maja korraga rentida, et suurendada paindlikkust ja kasumlikkust.

2022. aasta jätkus samasuguste väljakutsetega. Hoolimata pingutustest on Hiiumaa turism üldiselt tugevalt mõjutatud majanduse üldisest jahtumisest. Eesti siseturism on viimastel aastatel olnud langustrendis ning rahvusvaheline turism ei ole taastunud koroonakriisi eelsele tasemele. Kõrged elamiskulud, tarbijate ebakindlus ning kallinenud transpordihinnad on pannud inimesed oma puhkuseotsustes tegema säästlikumaid valikuid. Eelkõige mõjutab see saartel tegutsevaid ettevõtteid, kuna turism on seal hooajaline ja sõltub tugevalt ilmast, logistilistest võimalustest ja majanduskeskkonna üldisest kindlustundest.

Tulevikustrateegiad

Majutuse arendamiseks ja paremate tulemuste saavutamiseks on ettevõttel 2025. aastaks järgmised eesmärgid:

Fookus tervikrentimisele: Muuta senist ärimudelit ja keskenduda terve maja korraga väljaüürimisele peredele, sõpruskondadele ja väiksematele töökollektiividele. See lihtsustab haldamist ja võimaldab pakkuda personaalsemat teenust.

Lisateenuste arendamine: Luua võimalused kohapealseteks elamusteks – näiteks lõkkeõhtud, jooga- või loodusretked koostöös kohalike teenusepakkujatega, mis aitaksid pikendada külastajate viibimist.

Paindlik hinnastamine ja hooajalised kampaaniad: Viia sisse dünaamiline hinnapoliitika, pakkudes madalhooajal soodsamaid pakette ja eriüritusi (näiteks talvised nädalavahetusepuhkused koos saunaga).

Tugevam digiturundus: Suurendada ettevõtte nähtavust sotsiaalmeedias (Facebook, Instagram), koostada regulaarselt visuaalselt atraktiivset sisu ning suunata reklaame konkreetsetele sihtgruppidele (nt lastega pered, rahutud linnainimesed, jooga- ja looduslaagrite korraldajad).

Koostöö kohaliku kogukonnaga: Luua tihedam kontakt teiste Hiiumaa ettevõtetega (restoranid, elamuspakkujad, käsitöökojad), et moodustada ühtseid puhkuselahendusi ja vahetada külastajaid.

Ettevõtte juhtkond on pühendunud sellele, et ka keerulises majanduskeskkonnas oleks Keldrimäe külalistemaja jätkusuutlik ja suudaks pakkuda kvaliteetset, personaalset ning eristuvat majutusteenust. Fookus on seatud kvaliteedi hoidmisele, kohandumisele muutuvate turutingimustega ning klientide vajaduste paremale mõistmisele.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.