SNUGSTER OÜ current status
This company's branding has already reached 831 peoplebut no user is tracking his activities.On average, the company has been rated 2.5 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Mari Laja (22.11.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Snugster OÜ tegutseb rõivadisainiga ning naisteriiete brändi UMU ja lasteriiete brändi Minimene opereerimisega. 2024. majandusaasta lõppes 185 037 euro suuruse müügitulu juures 4 117 euro suuruse kahjumiga, mis on kavas katta järgneva perioodi kasumist. Ettevõttes palgalisi töötajaid ei olnud ja juhatuse liikmetele töötasu ei makstud.
Lisaks umu.ee e-poe opereerimisele sisenes UMU 2024. aastal umu.fi e-poega Soome turule. 2025. on kavas sama tegevusega jätkata, mahtusid nii Eesti kui Soome suunal kasvatada ja kasumlikkust suurendada. Kavas on võtta tööle esimene in-house töötaja.
Comments (0)