BNG OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 468 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 3.5 points.but there is no

BNG OÜ current status

This company's branding has already reached 468 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 3.5 points.but there is no comment.

Tegevusaruanne 2024

2024. aasta oli oluline etapp sisemises tugevdamises ja aktiivseks kasvuks ettevalmistamises. Keskendusime protsesside süstematiseerimisele, finantsdistsipliini parandamisele ja strateegilisele planeerimisele.

2024. aasta peamised saavutused: 1. Maksetega viivitavate klientidega töötamise süsteemi väljatöötamine ja rakendamine: (cid:127) Viivituste korral võtame kiiresti ühendust ja pakume paindlikke maksegraafikuid ning ajatamise võimalusi.

(cid:127) Tänu sellele märgatavalt vähenes tasumata arvete osakaal võrreldes 2023. aastaga.

2. Osalemine ehitusmessil Dubais: (cid:127) Tutvusime parimate praktikatega ja otsustasime 2025. aastal osaleda Rootsi messil oma boksiga, et tugevdada turul nähtavust ja brändi tuntust.

3. Koostöö Rootsi ehitussektori tellijatega: (cid:127) Jätkame koostööd võtmeklientidega.

(cid:127) Oleme tugevdanud oma positsiooni kui usaldusväärne partner eelarvestuslahenduste ja ehitusmahtude arvutuse valdkonnas.

4. Hinnapoliitika ülevaatus: (cid:127) Tegime analüüsi ja jõudsime järeldusele, et mitmed teenused olid alahinnatud.

(cid:127) Valmistati ette alus hindade ajakohastamiseks ja stabiilsema finantsmudeli rakendamiseks 2025. aastal.

5. LinkedIni arendamine ja uute kontaktide loomine: (cid:127) Jätkame oma kohaloleku laiendamist, kontaktvõrgustiku kasvatamist ja turundusmeetodite testimist.

Valmistati ette automatiseeritud email-turunduse käivitamine uute klientide ligimeelitamiseks.

6. Meeskonna ja struktuuri areng: (cid:127) Jätkati organisatsioonilise struktuuri juurutamist.

(cid:127) Tugevdati juhtimiskvaliteeti, rollide ümberjagamist ja meeskonna süsteemset tööd.

n 2025. aasta eesmärgid ja prioriteedid: 1. Osalemine oma messiboksiga Rootsi messil: (cid:127) Eesmärk — suurendada brändi nähtavust, tuua juurde uusi kliente ja tugevdada ettevõtte mainet Rootsi turul.

2. Email-turunduse käivitamine ja LinkedIni arendamine: (cid:127) Kliendisuhtluse automatiseerimine.

(cid:127) Regulaarsete email-kampaaniate ja sisuturunduse süsteemi loomine.

3. Uute klientide otsimine EL-i riikides ja väljaspool: (cid:127) Geograafilise kohaloleku laiendamine ja uutele turgudele liikumine samm-sammult.

4. Konstruktiivse projekteerimise uue etapi käivitamine: (cid:127) Projekteerimissuunaga jätkamine.

(cid:127) Uute klientide otsimine konstruktiivse projekteerimise teenustele Rootsis ja Eestis.

5. Hinnapoliitika ümberhindamine: (cid:127) Teenuste hindade ajakohastamine turutingimustele vastavaks ja pakutava väärtuse põhjal.

6. Organisatsioonilise struktuuri ja finantsmudeli lõpuleviimine: (cid:127) Rollide ja protsesside lõplik paikapanek.

(cid:127) Kasumijaotuse, kulude ja finantsjuhtimise põhimõtete ülevaatus.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.