NASIENGDY TANLOTONG OÜ current status
This company's branding has already reached 541 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 1.8 points.but there is no comment.
Tegevusaruanne 2022
Oma tegevuse alguses 2020. aasta lõpus võttis Mõisa Pagar Bakery OÜ üle varasemalt aastaid teise ettevõtte kasutuses olnud ärimudeli ja kaubamärgi "Luuna Pagar". 2021. aastal jätkati sama ärimudeli alusel, mida varasem kaubamärgi omanik kasutanud oli ning põhiliseks tegevusvaldkonnaks oli 2020. ja 2021. aastatel oli pagaritoodete turustamine. Turustatavad tooted osteti pool- või valmistoodetena sisse põhiliselt ühelt partnerettevõttelt.
Mõisa Pagar Bakery OÜ turustuskanaliteks on 2 oma müügipunkti Viljandi linnas ning edasimüüjad erinevate jaemüügikettide näol Viljandi, Tartu ja Põlvamaal. 2021. aasta jooksul hinnati üle võetud ärimudelit, tehti korrektuure efektiivsuse parandamiseks ning 2021. aasta lõpuks sai selgeks, et ärimudel sellisel kujul ei toimi ning seetõttu otsustati muuta oma strateegiat selliselt, et pakutav tootevalik valmistatakse iseseisvalt käsitööna ilma partnereid kasutamata.
2022. aastal leiti lähtuvalt ettevõtte strateegiast uued tootmispinnad, mis võimaldavad kogu turustatava sortimendi isesesvalt toota. Korraldati ümber ettevõtte tootmisprotsessid ja laiendati turustuskanaleid.
Comments (0)