SAIATEHAS OÜ current status
This company's branding has already reached 1,795 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 3.0 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Kristian Neemela (18.07.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Saiatehas OÜ on asutatud 11.02.2021. Ettevõte avas uksed klientidele esimest korda 4.04.2021.
Ettevõte pakub värskeid, kvaliteetseid ja loomingulisi pagaritooteid, valiku keskmes on erinevad croissant’id, värske hapusai ja sellest valmistatud tooted.
Fookuses on ka kvaliteetkohv, mida pakutakse koostöös Masina 20 Kohvimaja OÜ-ga. Saiatehase tooteid saab osta nii kohapealt kui e-poest, samuti tellida läbi Wolti platvormi.
2024. aasta suurim eesmärk oli uue müügikoha avamine Tartu Raekoja platsil. 27.06 avatud müügipunkt läks edukalt käima ja kasvatas ettevõtte aastakäivet olulisel määral. Käive kasvas 2023.a võrreldes 67%.
Seoses uue müügikohaga kasvas meeskond ja ka tööjõulukud suurenesid oluliselt. Aasta kasumit mõjutas palju ka tooraine hinnatõus.
2025.a eesmärgiks on müügikäibe kasvatamine 30% ning kasumimarginaali säilitamine.
Munungitulu 2024. aastal oli 792 220,62 €, kasum oli 16 041,11 €.
Comments (0)