JLV PRO OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 165 peoplebut no user is tracking his activities.On average, the company has been rated 2.3 points.but there is no c

JLV PRO OÜ current status

This company's branding has already reached 165 peoplebut no user is tracking his activities.On average, the company has been rated 2.3 points.but there is no comment.

Tegevusaruanne 2024

JLV PRO OÜ Tegevusaruanne 2024 2024. majandusaasta tegevusaruanne annab ülevaate JLV PRO OÜ tegevusest ja saavutustest. Alates 2024. aastast keskendus ettevõte ainult ilutoodete hulgimüügile, jättes kõrvale varasema iluteenuste osutamise.

Tegevuse ülevaade 2024. aasta peamine eesmärk oli ilutoodete hulgimüügi arendamine. Ettevõte laiendas oma tootevalikut ja keskendus uute koostööpartnerite leidmisele, et suurendada oma turuosa ja tugevdada konkurentsivõimet. Tegevus hõlmas kvaliteetsete ilutoodete sisseostu, varude haldamist ja müügikanalite tõhustamist.

Müügitulu ulatus 6 977 euroni, mis on märkimisväärne kasv võrreldes eelmise aastaga (1 172 eurot).

Finantstulemused 2024. aasta lõpetati 1 891 euro suuruse kahjumiga, mis on väiksem kui 2023. aastal registreeritud kahjum (7 771 eurot). Kahjumi vähenemine tulenes müügitulu kasvust ja tegevuskulude paremast juhtimisest.

Olulised finantstulemused: (cid:127) Müügitulu suurenemine enam kui 495% võrreldes eelmise aastaga.

(cid:127) Kaubakulude efektiivsem haldamine – kaubakulud olid 6 453 eurot (2023: 8 411 eurot).

(cid:127) Muude tegevuskulude kasv seoses turundus- ja laienemiskuludega, mis ulatusid 2 480 euroni (2023: 312 eurot).

Investeeringud ja rahavoog

Ettevõte suunas 2024. aastal ressursse peamiselt ilutoodete hulgimüügi arendamisse. Laenukohustised moodustasid 28 937 eurot, mis võimaldas rahastada varude soetamist ja muid tegevuskulusid. Aasta lõpuks oli rahajääk 38 eurot, mis viitab stabiilsele, kuid piiratud likviidsusele.

Tulevikuperspektiivid

JLV PRO OÜ eesmärk on jätkata ilutoodete hulgimüügiga seotud tegevuse laiendamist. 2025. aastal plaanitakse suurendada müügivõrgustikku, tihendada koostööd tarnijatega ja tutvustada uusi tooteid. Ettevõtte prioriteediks on müügitulu kasvatamine ja kahjumi vähendamine, et liikuda kasumlikkuse suunas.

Samuti pööratakse tähelepanu turundustegevuste tõhustamisele ja digitaliseerimisele, et jõuda laiema kliendibaasini ja parandada ettevõtte efektiivsust.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.