THE REWEAR COMPANY OÜ current status
This company's branding has already reached 634 peoplebut no user is tracking his activities.On average, the company has been rated 2.8 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Kristiina Koort (18.04.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
The Rewear Company on ringlust edendav lasteriiete ostu-müügi-rendi-platvorm, mis võimaldab lastevanematel kerge vaeva ja südamerahuga oma laste eelarmastatud riided uuele ringile saata.
Kuna lapsed kasvavad riietest kiiresti välja, siis kuhjub tohutult palju kasutuskõlbulikke lasteriideid lapsevanemate kappidesse ja kaotab oma väärtuses. Ettevõte eesmärk on aidata pikendada lasteriiete eluiga, vähendada tootmisvajadust uute lastekaupade järele ja võimaldada lapsevanematel säästa nii raha, aega kui kapiruumi.
2022 suvel võitis The Rewear Company Eestis Climate Launchpad võistluse, leidsime toetust COSME Fashion for Change programmist ja saime osaluseks konverteeruva laenu, mille abil käivitada Eestis lasteriiete rendilplatvormi tegevus.
2023. aastal valiti ettevõte valiti Baltics Sustainability Awards võistluses ringmajanduse kategoorias kolme finalisti hulka.
2024. aasta lõpuks oli meie platvormil 210 unikaalset kasutajat, olime täitnud üle 700 tellimuse ja uuesti ringlusesse suunanud üle 1500 toote.
Seejärel, peale lasteriiete rendileandmise ja -võtmise pilootplatvormi ära testimist Eestist, võtsime aasta lõpus vastu otsuse laiendada oma tegevushaaret ning kujuneda ostu-müügi-rendiplatvormiks.
Comments (0)