LISELENA OÜ current status
This company's branding has already reached 199 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 3.5 points.and commented 4 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Siim Liimand (05.09.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
OÜ Liselena on asutatud 2022 aastal.
Majandusaasta jooksul keskendus ettevõte oma toodete ja teenuste turule toomisele ning müügitegevuse ettevalmistamisele. Aasta jooksul tehti kulutusi turundusmaterjalide loomisele, osaleti mitmetel ärikohtumistel ning arendati välja esmased müügikanalid. Hoolimata nendest pingutustest ei õnnestunud aruandeaastal müügitehinguid sõlmida.
Müügi mittetoimumise peamisteks põhjusteks olid pikemad kui prognoositud läbirääkimiste tsüklid ning sihtturu vähene valmisolek uue toote/teenuse vastu. Ettevõte hindab saadud kogemusi väärtuslikuks ning on 2025. aastaks planeerinud täiendavad arendus- ja müügitegevused, sh kliendisuhete arendamine ja turupositsiooni tugevdamine.
Comments (0)