RANUNCULUS OÜ current status
This company's branding has already reached 432 peoplebut no user is tracking his activities.On average, the company has been rated 2.5 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Kärol Muuga (13.11.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Ranunculus OÜ tegevusalaks on alates 2022 maikuust lõike- ja potilillede, lillekimpude- ja seadete müük.
Aruandeaasta juulikuus sai investeeritud e-poe valmimisse ning alates augustist pakub ettevõte lillede kullerteenust Kagu-Eesti klientidele, st Võru-, Valga- ja Põlvamaal.
Ettevõtte missiooniks on tuua lillede ilu inimeste igapäevaellu, pakkudes kvaliteetseid lõike- ja potililli ning ainulaadseid lilleseadeid erinevateks sündmusteks ja tähtpäevadeks. Ranunculus OÜ soovib pakkuda oma klientidele personaalset teenindust ning laia lillevalikut nii füüsilises poes kui ka mugava veebipoe kaudu.
Ettevõtte visiooniks on kujuneda mitmekülgseks lille- ja kingipoeks, mis ühendab loovuse ja kvaliteedi. Ranunculus OÜ püüdleb selle poole, et kasvatada e-poe nähtavust nii Eestis kui väliseestlastele, kelle lähedased elavad Kagu-Eestis. Samuti soovib ettevõte tulevikus pakkuda digitaalseid lisatooteid ning inspireerivaid kinkelahendusi, et jõuda klientideni ka väljaspool oma senist piirkonda.
Ettevõte investeerib 2025. aastal turundusse ja reklaami, põhieesmärgiga tugevdada oma turupositsiooni.
Lisaks soovib ettevõte lähitulevikus hakata pakkuma müügiks ise kasvatatud köögiviljataimi, suvelilli ja lilleampleid.
Comments (0)