MÜSTIC OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 151 peoplebut no user is tracking his activities.On average, the company has been rated 2.3 points.but there is no c

MÜSTIC OÜ current status

This company's branding has already reached 151 peoplebut no user is tracking his activities.On average, the company has been rated 2.3 points.but there is no comment.

Tegevusaruanne 2024

Müstic OÜ tegevusaruanne majandusaastaks 01.01.2024 – 31.12.2024

Müstic OÜ on asutatud aastal 2022 ning alustas tegevust reklaami- ja turundusteenuste pakkumisega. Aastast 2023 on ettevõte laiendanud oma tegevusvaldkonda muusikalise loometegevuse, esinemiste ning projektijuhtimise suunal. Ettevõtte tegevus on mitmekesine, ühendades loovuse, tehnilise oskusteabe ja koostöö rahvusvahelise haardega projektides.

Aastal 2024 suunati fookus eelkõige projektipõhisele tegevusele, erinevad kultuuri- ja haridusprojektid. Ettevõte töötas välja mitmeid taotlusi ning arendas koostööd erinevate partneritega. Kahjuks ei saanud osa projektidest rahastust, mis mõjutas oluliselt ettevõtte aasta lõpptulemust.

Lisaks projektitegevusele jätkati muusika loomise ja avaldamisega digiplatvormidel, samuti esineti valitud üritustel. Reklaami- ja sisuloome teenuste osakaal vähenes ajutiselt projektide tõttu, millele kulus suurem osa ajast ja ressurssidest.

Majandusaasta 2024 lõppes kahjumiga, mis tulenes peamiselt järgmistest teguritest: (cid:127) projektitegevusele tehtud investeeringud (aeg, tööjõud, visuaalne ja sisuline ettevalmistus), mis ei realiseerunud rahastuseks; (cid:127) püsikulud (nt tarkvaralitsentsid, tehnika hooldus, teenusepakkujad), mis jäid samaks ka madalama tulu korral; (cid:127) esinemiste ja tellimustööde vähenemine võrreldes varasemate aastatega.

Ettevõtte plaanid 2025. aastaks, et saavutada kasumlikkus: 1. Teenuste ümberfookustamine ja selgem sihtgrupp: Keskenduda rohkem tellimusel sisuloomele ja digiturunduse teenustele, mida saab pakkuda väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele nii Eestis kui rahvusvaheliselt.

2. Projektide strateegiline valik ja partnerlus: Panustada vähem kvantiteedile ja rohkem kvaliteedile projektikirjutamises. Tugevdada koostööd usaldusväärsete partneritega ja liikuda kaaspartnerina suurematesse projektidesse.

3. Muusika kommertslik kasutus: Töötada välja autoriõigustega seotud tuluvood (nt muusika litsentsimine, live-esinemiste suurendamine, brändikoostööd).

4. Kulude optimeerimine: Läbi vaadata kõik püsikulud ning asendada kallid teenused või platvormid soodsamate alternatiividega, säilitades kvaliteedi.

5. Digitaalne kasv ja nähtavus: Suurendada ettevõtte aktiivsust sotsiaalmeedias ja koostööd mõjutajatega, et kasvatada bränditeadlikkust ja tuua rohkem kliente.

Müstic OÜ juhtkond on veendunud, et mitmekesise ja paindliku tegevusvaldkonna kaudu on võimalik saavutada 2025. aastaks stabiilne kasv ja viia ettevõte tagasi kasumisse.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.