DR.BROKK OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 294 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 2.5 points.but there is no

DR.BROKK OÜ current status

This company's branding has already reached 294 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 2.5 points.but there is no comment.

Tegevusaruanne 2024

Ettevõtte tegevused ja eesmärgid

Ettevõte tegeleb professionaalse tegevuse kaudu nahahoolduse ja meditsiinilise kosmeetika valdkonnas. Selle aasta peamine eesmärk on olnud oma kaubamärgi "Dr. Brokk" tuntuse tõstmine ning tegevuste laiendamine, et suurendada nähtavust ning usaldusväärsust sihtrühma hulgas. Ettevõte panustab aktiivselt brändi arendamisse, hõlmates selleks turundusstrateegiaid, sotsiaalmeedia haldust ning koostöövõrgustiku loomist.

Turundustegevused

Ettevõte rakendab mitmeid turundusmeetmeid, mille eesmärk on brändi nähtavuse ja maine parandamine ning klientide kaasamise suurendamine:

Brändi ja portfoolio kujundamine: Ettevõte tellis professionaalse brändiraamatu ning (cid:127) koostöös ekspertidega arendas välja visuaalse ja sisulise portfoolio, mis kajastab ettevõtte väärtusi ja teenuseid.

Veebilehe loomine: Lõid ja haldab ettevõtte ametlikku kodulehte www.drbrok.ee, kus (cid:127) tutvustatakse teenuseid, jagatakse kliendilugusid ning avaldatakse töid, mis aitab tõsta usaldusväärsust ning klientide teadlikkust.

Sotsiaalmeedia haldus: Ettevõte on loonud ja haldab Instagrami ning TikToki kontosid, mille (cid:127) jälgijaskond ületab 4,5 tuhat jälgijat kummaski kanalites. Kontode sisuloomine ja regulaarsed postitused toetavad brändi tuntuse ja nähtavuse kasvu.

Sisuloome ja artiklid: Publitseeritakse regulaarselt postitusi ning kirjutatakse artikleid, mis (cid:127) käsitlevad nahahooldust, tervist ja ilu, tõestades ettevõtte teadmistepagasit ning tõmbates ligi sihtrühma.

Reklaamikampaaniad: Kasutatakse sihitud reklaame ja kampaaniaid, nagu loosid ning (cid:127) konkursid, et suurendada brändi nähtavust ning tõmmata uusi kliente.

Osalemine valdkonna sündmustel: Ettevõte aktiivselt osaleb konverentsidel, seminaridel (cid:127) ning messidel, mis võimaldab luua kontakte ning tutvustada teenuseid laiemale publikule.

Tulemid ja edasised plaanid

Ettevõte on saavutanud märkimisväärse jälgijaskonna kasvu ning sotsiaalmeedia kanalitel on kokku üle 4,5 tuhande jälgija. Järjepidevad ning suunatud tegevused aitavad järk-järgult tõsta brändi tuntust ning usaldust klientide seas. Tulevikus keskendutakse seire ja analüütika abil tegevuste tõhustamisele ning koostöövõimaluste laiendamisele, et suurendada ettevõtte kasumit ning tagada jätkusuutlik pikaajaline areng.

Tulevikuplaanid

Mõlemad peamised sotsiaalmeedia kanalid on saavutanud stabiilse jälgijaskonna ning tegevuse aktiivsus võimaldab alustada rohkem tasuliste koostööprojektidega. Ettevõte soovib edaspidi jõuda laiema publikuni ning pakkuda klientidele väärtuslikke koostöövõimalusi, toetades seeläbi ettevõtte kasvu ja finantsilist arengut.

Negatiivne omakapital kaetakse ettevõtte tuleviku perioodide tulust.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.