TELEIA MTÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 488 peopleand his is followed by 2 Storybook users.The company has not been rated.and there are no comments either.T

TELEIA MTÜ current status

This company's branding has already reached 488 peopleand his is followed by 2 Storybook users.The company has not been rated.and there are no comments either.

Tegevusaruanne 2024

Üldine teave

Teleia MTÜ eesmärk on toetada perede arengut ja heaolu, pakkudes nõustamisteenuseid, harivaid seminare ning luues väärtuspõhiseid reklaamtooteid. Organisatsioon tegutseb sotsiaalse ettevõttena, kus teenustest saadud tulu suunatakse tagasi ühiskondlikult kasulikku tegevusse.

Peamised tegevussuunad ja saavutused1. Reklaamtoodete müük aastal arendas Teleia MTÜ välja mitmeid uusi reklaamtooteid, mis kannavad edasi pereväärtusi ja julgustavat sõnumit.

(cid:228) Müügil olid postrid, märkmikud, T-särgid, kinkekaardid ja temaatilised kingitused.

(cid:228) Tooted olid kättesaadavad nii üritustel kohapeal kui e-poe kaudu.

(cid:228) Aasta jooksul kasvas toodete müügikäive võrreldes eelmise aastaga 38%.

2. Seminaride ja töötubade korraldamine aastal korraldati mitmeid temaatilisi seminare ja koolitusi vanematele, noortele peredele ja spetsialistidele.

(cid:228) Toimus 14 seminari ja 5 praktilist töötuba üle Eesti.

(cid:228) Olulisemad teemad: suhtlemisoskus peres, laste emotsionaalne areng, töö- ja pereelu tasakaal, enesehoid.

(cid:228) Keskmine osalejate arv seminari kohta oli 20–30 inimest.

(cid:228) Seminaride käigus loodi mitmeid püsiklientide gruppe, kellega jätkub koostöö 2025. aastal.

3. Nõustamine peredele

Teleia pakkus individuaal- ja grupinõustamist peredele ning lapsevanematele.

(cid:228) Aasta jooksul nõustati kokku 87 peret.

(cid:228) Tekkis nõudlus eraldi „ema-tütar“ ja „isa-poeg“ formaadi tugigruppidele.

(cid:228) Osad nõustamised viidi läbi veebis, et tagada kättesaadavus ka väiksemates piirkondades.

Koostöö ja nähtavus (cid:228) Koostööd tehti kohalike omavalitsustega, koolide ja teiste MTÜdega.

(cid:228) Organisatsioon osales mitmel messil ja kogukonnaüritusel, tõstes nähtavust.

(cid:228) Aktiivselt kasutati sotsiaalmeediakanaleid (Facebook, Instagram), et jagada kasulikku sisu ja reklaamida teenuseid/tooteid.

Majanduslik kokkuvõte aasta tegevust rahastati eelkõige reklaamtoodete müügitulust, seminaride osalustasudest ning erasektori annetustest. Kulud kanti peamiselt personalikulude, ürituste korralduse ja turunduse katteks.

Tulevikuplaanid 2025

Avada uus peresõbralik töötuba "Koosolemine", mis ühendab käsitöö ja nõustamise.

Arendada välja peremängude sari, mis toetab peres suhtlemist ja väärtuste arutelu.

Suurendada koostööd haridusasutustega.

Tugevdada veebipõhise nõustamise platvormi.

Otsida uusi võimalusi toodete eksportimiseks.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.