MULGIMAA PEREMÄNG MTÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 59 peoplebut no user is tracking his activities.The company has not been rated.and there are no comments either.Tege

MULGIMAA PEREMÄNG MTÜ current status

This company's branding has already reached 59 peoplebut no user is tracking his activities.The company has not been rated.and there are no comments either.

Tegevusaruanne 2023

Veebruar – toimus uute mängupunktide otsimine läbi otsekontaktide ja sots. meedia. Üleskutsed meedias (artiklid, FB) peremängus osalemiseks. Läbirääkimised juba osalenud mängupunktidega.

Mõju – sellel aastal oli meil peremängul 5 vabatahtlikku mängupunktidele abiks.

Mängupuntide arvuks kujunes 29 ehk kaks vähem kui eelmisel aastal. Eriti hea meel oli uute tulijate üle.

Märts – Individuaalne töö mängupunktidega, turundustegevused - meedia planeerimine ERR, raadio, KOV lehed, sotsiaalmeedia, piltide ja filmiklippide ettevalmistus . Mängupunktide lugude loomine kodulehe ja FB postituste jaoks.

Aprill -Toimus mängupunktide koolitus Kopra talus (LEADER ) - kahepäevane koostöö edendamise ja turunduskoolitus mängupunktidele, osales 35 inimest. Toimus fotode korrastamine ja ettevalmistus turundustöödeks.

Mõju – ettevalmistav koolitus oli väga hea – inimesed said kogemusi jagada, kuidas oma tegevusi läbi viia, kuidas külastajatega suhelda, tekkis hea meeskonna tunnetus jne. Toimus Piret Pääri koolitus "Oma lugude rääkimine"

Piirkondlikud tegevused - mängupunktide abistamine tegevuste läbimõtlemisel, ühine kohtumine, innustamine ja ettevalmistused mängupäevadeks, jätkuvad turundustegevused, artiklid, reklaamid ajakirjandusse.

Mõju – meie artikleid võetakse lahkelt KOV lehtedesse, meid teatakse, meist räägitakse.

Juuni-juuli-august - Piirkondlikud kohtumised mängupunktidega enne ja pärast mängupäeva, aktiivne igapäevane turundustegevus FB ja kodulehel, mängupäevade läbiviimine ehk avalikud sündmused, fotode ja videote tegemine mängupäevadest. Artiklid-reklaamid ajakirjandusse.

Mõju – mängupäeva läksid väga hästi. Punktides olnud inimesed olid õnnelikud ja jagasid hea meelega mulgi kultuuri erinevate külgede pealt.

Kogukonnad tegid koostööd ja arenesid, said ka ise teadlikumaks mulgi kultuurist. Tegijad külastasid ise teisi mängupunkte ehk tahtsid näha, õppida, kogeda.

Lõpukohtumise läbiviimine (mängupunktid+ meeskond, auhindade loosimine), hooaja kokkuvõtete tegemine, artiklid ajakirjandusse. Toetajate tänamine.

September - Artiklite ja aruannete kirjutamine

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.