MUUSIKANÄDAL MTÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 453 peopleand his is followed by 2 Storybook users.The company has not been rated.and there are no comments either.T

MUUSIKANÄDAL MTÜ current status

This company's branding has already reached 453 peopleand his is followed by 2 Storybook users.The company has not been rated.and there are no comments either.

Tegevusaruanne 2024

Periood: 13.10.2023–30.06.2024

Mittetulundusühing Muusikanädal on avalikes huvides tegutsev juriidiliste ja füüsiliste isikute vabatahtlik ühendus, mille põhikiri võeti vastu 11.10.2023. Ühingu majandusaasta on 1. juulist 30. juunini.

Ühingu eesmärk on rikastada Eesti elu kvaliteetsete muusika- ja kultuurisündmustega, edendada Eesti muusika eksporti ja ettevõtlust, tutvustada Eestit läbi muusika ja kultuuri ning panustada nende toel sidusamasse ühiskonda, liites erinevaid ühiskonnagruppe.

Oma eesmärkide saavutamiseks viib ühing ellu järgmisi tegevusi: korraldab iga-aastaselt muusika- ja linnafestivale Tallinn Music Week (TMW) ning Station Narva; korraldab muusikaettevõtlust edendavaid hariduslikke programme ja delegatsioone valdkonna hüvanguks; viib ellu Eesti muusika- ja loomesektori rahvusvahelistumist ning ettevõtlikkust toetavaid tegevusi; viib ellu eripalgeliste ühiskonnagruppide lõimumist, dialoogi ja ühiseid ettevõtmisi toetavaid tegevusi.

MTÜ Muusikanädal asutajaliikmed on: Eva Johanna Lepikov, Ingrid Kohtla, Indrek Migur, Kertu Süld, Taavi Esperk ja Helen Sildna (juhatuse liige).

Loodud MTÜ toob kokku aastatega kogutud kogemuse, kompetentsid ja partnerid ühise arendusmotivatsiooniga. Protsess eristab festivalide (TMW ja Station Narva) korralduse Shiftworksi tegevusest ning muudab tegevuste eristamise selgepiirilisemaks. MTÜ vorm avab festivalide korralduse ja kaasvastutuse tiimiliikmetele ja valdkonnale.

Aastast 2024 korraldab festivale TMW ja Station Narva MTÜ Muusikanädal.

Shiftworks OÜ ja MTÜ Muusikanädal vahel toimus aasta alguses äritegevuse üleviimine, mille käigus liikusid festivalide korralduse peamised tegevused, tulud, kulud ja rahastuslepingud MTÜ Muusikanädala haldusse. MTÜ Muusikanädal teeb koostööd Shiftworks

OÜ’ga teenus- ja partnerprojektide osas, eelnevatel perioodidel sõlmitud lepinguid täitis üleminekuaastal vastavalt koostöökokkuleppele ka Shiftworks OÜ.

Käesoleva majandusaasta jooksul toimus ettevõtte juhtprojekt TMW festival.

3.-7. aprillil 2024. a 16. korda toimunud TMW on kogu Põhja-Balti regioonis ainulaadne muusika esitlus- ja ekspordiplatvorm, mille tuum on uue Eesti muusika tutvustamine, meie muusikavaldkonna rahvusvahelise kompetentsi tõstmine ja kontaktide edendamine.

Aastatega on TMW üles ehitanud laialdase rahvusvahelise võrgustiku ja juurdepääsu parimatele valdkondlikele kontaktidele ja teadmistele, millest on kasu saanud arvestatav osa Eesti muusikavaldkonnast. Euroopa Komisjoni Loov Euroopa “Music Moves

Europe” uue perioodi tegevuskavas on TMW kolme olulisima Euroopa talendifestivali seas Reeperbahn Festivali (DE) ja Eurosonic

Noorderslagi (NL) kõrval. Ühtlasi on TMW seal ainsa Põhja-Balti regiooni festivalina, pannes Eesti muusika rahvusvahelised võimalused märgiliselt Euroopa kaardile.

Euroopa üheks olulisemaks uue muusika festivaliks ja muusikatööstuse tippsündmuseks peetav TMW taaskehtestas 2023. aastal oma koha rahvusvahelises valdkonna kalendris ning festivali piletimüük ja väliskülaliste osalus pöördus 2024. aastal taas kasvule.

Korraldustiimil õnnestus kasvatada piletimüüke 30% ning tuua madalhooajal Eestisse 1532 väliskülalist 66 riigist, kes veetsid

Tallinnas kokku 3835 ööd ehk keskmiselt 2,5 ööd, tuues otsest tulu ka transpordi-, majutus- ja toitlustusteenuste pakkujatele.

TMW eesmärk on: tutvustada Eestit atraktiivse reisisihtkoha ja muusikamaana välisriikide kultuurihuvilistele, sh läbi ulatusliku ja kõrgetasemelise meediakajastuse; laiendada Eesti muusikast ja kultuurielust huvitatud sihtgruppe nii Eestis kui ka välisriikides; luua uusi võimalusi ja väljundeid muusikutele, muusikaettevõtetele ning turismivaldkonna partneritele; edendada koostööd muusika- ja kultuurivaldkonna ning turismisektori vahel, ühendades jõud Eesti tutvustamiseks rahvusvaheliselt; pidevalt parendada teenuste kvaliteeti erinevatele kliendigruppidele – nii väliskülalistele kui ka Eesti osalejatele;

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.