IGA LAPS ON ANDEKAS SA

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 503 peopleand his is followed by 1 Storybook user.The company has not been rated.and there are no comments either.VI

IGA LAPS ON ANDEKAS SA current status

This company's branding has already reached 503 peopleand his is followed by 1 Storybook user.The company has not been rated.and there are no comments either.

VILJANDI HARIDUSE ARENGUFOND SA tegevusaruanne 2023

Sihtasutus Viljandi Hariduse Arengufondi eesmärk on arendada süsteemselt Viljandi linnas tegutseva nelja üldhariduskooli tegevust, toetada koolide jätkusuutlikkust ning olla üldsusele laiemalt tuntud organisatsioon. Viljandi Hariduse Arengufond toetab õppija andekuse märkamise ja toetamise tegevusi, millel on potentsiaal kasvada Eesti riigi haridussüsteemi jätkusuutlikuks osaks. Sihtasutus on asutatud kuue eraisiku poolt 15. oktoobril 2013. Tegevust kavandab ja korraldab 9-liikmeline nõukogu, mis on moodustatud haridusasutuste juhtidest, ettevõtjatest ja haridusvaldkonnast huvitatud esindajatest.

Organisatsiooni igapäevast tegevust juhib tegevjuht. Töötame vastavalt oma missioonile, visioonile ja prioriteedile.

Missioon – aidata kaasa teaduspõhiselt iga õpilase andekuse märkamisele ja toetamisele, olles piirkonna üldhariduskoolidele tugev ja usaldusväärne partner.

Iga laps on andekas.

Visioon - SA Viljandi Hariduse Arengufond on tunnustatud ja professionaalne organisatsioon, mis toetab Viljandi koolide õpilaste arengut ja hakkamasaamist.

Sihtasutus prioriteet on õppija andekuse märkamine ja toetamine!

Selleks on vajalik: (cid:127) Õpetajate professionaalne arendamine ja tunnustamine.

(cid:127) Missiooni ja visiooni toetava õpikeskkonna loomine ja arendamine.

(cid:127) Lastevanemate kaasamine ja toetamine.

Strateegilised eesmärgid: (cid:127) Koolidel on püsivalt olemas arendustegevusteks vajalik info ja kompetents.

(cid:127) Paranenud on haridusasutuste sisene ning nende vaheline koostöö.

(cid:127) Paranenud on haridusasutuste õpikeskkond.

(cid:127) Viljandi haridusvaldkonnas on suurenenud koostöö ja tekkinud sünergia.

(cid:127) Suurenenud on haridusasutuste tegutsemis- ja koostöövõimekus.

Sihtasutuse arengu ja tulemusliku tegevuse eeldused on: (cid:127) hea maine ja tuntus; (cid:127) ressursi suurendamine, kasutamise tulemuslikkus ja kuluefektiivsus; (cid:127) sihtrühmade ja partnerite rahulolu; (cid:127) hea valitsemise tava rakendamine.

Tegevused, mis süsteemselt toetavad õppija andekuse märkamist ja toetamist: 1. Matemaatika noppeõppe ja temporühmade käivitamine Viljandi Kesklinna Koolis, millest on mõjutatud kõik kooli õpilased ja õpetajad (745 õpilast, 59 õpetajat ja 6 abiõpetajat); 2. Õpetajate professionaalse arengu toetamine läbi tehisintellekti võimaluste. Sihtgrupp: Viljandi linna nelja üldhariduskooli - Paalalinna, Kesklinna, Jakobsoni kooli ja Viljandi Gümnaasiumi õpetajad (kokku ligi 200 õpetajat) 3. Jätkus MF allfondi ja gümnaasiumi allfondi tegevus. Finantseeriti koolide taotlusi fondide kasutamiseks.

Sihtasutuse tegevust iseloomustavad finantssuhtarvud 2023. aastal on:

Finantssuhtarv valem 2023 2022 käibevara-lühiajalised puhaskäibekapital 20 913 13 936 kohustused lühiajalise võlgnevuse käibevara/lühiajalised 2,52 1,81 kattekordaja kohustused maksevalmiduse kordaja raha/lühiajalised kohustused 2,52 1,81 võlakordaja koguvõlgnevus/varad 0,38 0,55 tegevustulemuslikkus tegevustulud/tegevuskulud 1,27 0,83 omakapitali osakaal varadest omakapital/varad 0,62 0,45 personalikulude suhe tööjõukulud/tegevuskulud 0,69 0,60 tegevuskuludesse

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.