DUSCHY MARKETING OÜ hetkeolukord
Juba 1021 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 186 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
OÜ Duschy Marketing alustas oma tegevust 1997 aastal. Põhitegevus on tööstuskaupade jae- ja hulgimüük dushiruumide ja vannitubade tarbeks, sh. sanitaartehnika, soojus- ja elektriseadmed.
Alates märtsist 2021 on OÜ Duschy Marketing uueks omanikuks rootsi ettevõte Duschprodukter Sweden AB.
2023. aasta realiseerimise netokäive oli 1 163,4 tuhat eurot, mis on vähenenud võrreldes eelneva aastaga 4,5%.
2023. aasta realisatsiooni põhiosa moodustas Eesti turg 1 163,4 tuhande euroga.
OÜ Duschy Marketing brutokasumiks kujunes 366 tuhat eurot, mis on 1,3% väiksem kui eelmisel aastal. Brutokasumi määra vähenemine oli tingitud sisseostetavate kaupade hinnatõusust.
Ettevõtte 2023. aasta puhaskasum moodustas 86,4 tuhat eurot.
2023. aastal uuendati toodete sortimendis käsiduššide, dušikomplektide, prill-laudade, dušivaipade ja aksessuaaride disaini. Müügi edendamiseks panustati jätkuvalt uute klientide leidmisele ja olemasolevate hoidmisele ning toodete aktiivsele reklaamile kauplustes.
Peamised finantssuhtarvud 2023 2022
Müügitulu 1 163 398 1 218 620
Tulu kasv -4,5% -1,22%
Brutokasumi määr 31,5% 30,8%
Puhaskasum 86 397 72 608
Kasumi kasv 19,0% -51,0%
Puhasrentaablus 7,4% 5,95%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 4,2 4,4
ROA 6,8% 5,95%
ROE 8,04% 7,34%
Kaubandus on üks vähestest valdkondadest, kus hoolimata hindade väga kiirest kasvust on majapidamised suutnud säästmise vähendamise arvelt siiani oma tavapärast tarbimist jätkata. Kuid aasta teises pooles andis juba tugevamalt tunda energiakriisi ja suurenenud inflatsiooni mõju, mis vähendas nõudlust.
Käesolevaks hetkeks ei ole ettevõtte juhtkond faktipõhiselt tuvastanud tagasilööke ettevõtte majandustegevuse toimivuses, tarneahelas ja kaupade realisatsioonis. Samas võttes arvesse signaale ümbritseva globaalse majanduskeskkonna halvenemisest, ei ole võimalik üheselt ja selgelt välistada negatiivsete mõjude ulatumist ka ettevõtte igapäevasesse majandustegevusse. Juhul kui negatiivne stsenaarium realiseerub, on juhtkonna hinnangul ettevõttel piisavalt ressursse viidatud olukorraga toime tulemiseks.
OÜ Duschy Marketingi põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on suurendada müüki ning kindlustada olemasolevat positsiooni siseturul.
Suuremat tähelepanu pöörata müügitööle lõpptarbijaga, samuti tarnetähtaegade kinnipidamisele ja jätkata uute suhete arendamist potentsiaalsete klientidega.
Kauba hinna ja kvaliteediga on OÜ Duschy Marketing täiesti konkurentsivõimeline.
OÜ Duschy Marketing juhatuse liikmetele on aruandeaastal makstud töötasu 38 920 eurot. Kekmine töötajate arv oli 7 ning nende palkade ja lisatasude kogusumma oli 131 089 eurot.
Kommentaarid (0)