DELFI MEEDIA AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 14 851 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 158 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,4 punktiga ja kom

DELFI MEEDIA AS hetkeolukord

Juba 14 851 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 158 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,4 punktiga ja kommenteeritud 11 korda.

Tegevusaruanne 2023

Meediamaastiku suurim mõjur oli jätkuvalt 24. veebruaril 2022 alanud Ukraina sõda. See mõjutas oluliselt nii toimetuse teemavalikuid, lugejate, kuulajate ja vaatajate sisutarbimisharjumusi kui ka reklaamiklientide otsuseid. Majanduskeskkond oli väljakutsete rohke, kuid õiged ajakirjanduslikud valikud ja tipptasemel toimetus võimaldas nendes keerulistes oludes majanduslikult väga edukalt hakkama saada. Delfi Meedia AS müügitulu kasvas rekordilise 35,5 mln euroni ja äritegevuse kasum 2,52 mln euroni. Järjekordselt saavutati rekordilised tulemused nii veebireklaami müügis kui digitellijate tuludes. Ettevõte suutis kasvatada digitellijate arvu ning hoida tugevat juhtpositsiooni kui selgelt suurima tellijate arvuga meediamaja Eestis. Ka trükitoodete levi- ja reklaamitulud püsisid praktiliselt samal tasemel kui 2022. aastal. Mõningast negatiivset mõju avaldas finantstulemustele inflatsioonist tingitud tööjõukulude kasv.

Delfi Meedia AS missioon on teenida Eesti demokraatiat, sest me usume, et vaba ajakirjandus on vaba ühiskonna oluline alustala. Kuna meie visioon on seista avatud, informeeritud ja digitaalse arenenud ühiskonna eest, siis on meile oluline hoida oma tegevust nii sisemiselt kui avalikkuse jaoks täielikult läbipaistvana. Delfi Meedia AS on Eesti kõige kiirem, innovaatilisem ja trendi loov meediaettevõte, pakkudes tugevat sisu ja kaasaegset meediatarbimise kogemust nii printväljaannetes kui ka digitaalsetes kanalites. Kahtlemata on Delfi Meediale olulisimaks eesmärgiks kõige usaldusväärsema mitmekesisema ja loetuma ajakirjanduse tegemine. Me soovime toota parimat auhindadega pärjatud ajakirjanduslikku sisu Eesti tarbijatele. Selles töös oleme me aluseks võtnud ajakirjandusliku sõltumatuse ja objektiivsuse, mis ei ole kantud kellegi äri ega poliitilistest ambitsioonidest. Meie edu baseerub print- ja digiväljaannete sümbioosil, mis võimaldab katta väga laia hulga valdkondi ning tulenevalt toimetuse tugevast komplekteeritusest võtta ajakirjanikel rohkem aega uurivate lugude loomiseks.

Olulisem ajakirjandusliku sisu mõjutaja 2023. aastal oli endiselt sõda Ukrainas, mille jätkuv intensiivne kajastamine nii Eestist kui ka reporteritega aktiivselt Ukrainas kohal olles, on ajakirjanikele ääretult kurnav. Samuti oli ühiskondlikult väga oluline professionaalne Riigikogu valimiste kajastamine, mille raames valmis ka Delfi TV ajaloo seni kõrgeima ajakirjandusliku ja tehnilise tasemega omatoodang: ligikaudu 100 000 vaatajat kogunud Delfi valimisstuudio, milles debateerisid Kaja Kallas ja Martin Helme.

Äramärkimist väärivad ka valimiste-eelsed uurivad lood, mis paljastasid Kremli sekkumist Eesti valimistesse ja eriprojekt "Noorekiht", mille eesmärk oli kaasata ja harida valimiste ja ühiskonna toimimise

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.