FORTUNA TRAVEL OÜ hetkeolukord
Juba 3293 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 144 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Tegevusaruanne 2023
OÜ Fortuna Traveli hotell Hilton Tallinn Park avas oma uksed 1. juunil 2016. Hotellil on pakkuda 202 numbrituba, millest 27 on sviidid, ning konverentsi- ja ürituseruume, mis mahutavad kuni 800 inimest. Lisaks on hotellis ka kaks toitlustuskohta. Pearestoran „The Able Butcher“ pakub suurt valikut liharoogasid, millest esikohal on loomaliha, ning lobby-baar on tavapärane kogu päeva lounge-tüüpi baar. Kohvikusse ja restorani on oodatud nii hotelli külalised kui ka teised külastajad. Hotellis asuv spaa- ja tervisekeskus koos terrassiga on tõeline Hilton Eforea Spa, kus on 15 m soojendusega sisebassein, mullivann, saun, aurusaun ning lõõgastusala. Samuti saavad külastajad nautida erinevaid massaaži- ja iluprotseduure. Hotellis asub ka kasiino, mis aga ei kuulu OÜ-le Fortuna Travel.
2023. aastal olid suurem osa hotellis veedetud öödest seotud vaba aja veetmise ja ärireisidega, mis osutab samasugusele ärisegmendile, nagu hotellil oli eelnevatel aastatel. Enamik hotellis peatunud külalistest olid Soome ja Eesti kodanikud.
Talendiarenduse valdkonnas keskendus juhtkond jätkuvalt meeskonnaliikmete hoidmisele arendamise ja edutamise kaudu, samas kui väline värbamine piirdub äri vajadustega. Põhirõhk jääb meeskonnaliikmete kaasatuse jätkuvale suurendamisele ja jõupingutuste laiendamisele noorte kui tulevaste talentide köitmisel. Hotell on jätkuvalt aktiivne kohalikus kogukonnas, tehes koostööd kohalike liikmetega, milleks on näiteks
Tallinna Teeninduskool, Toidupank, Minu unistuste päev, toetades aktiivselt nende sõnumit. Lisaks püüab hotell alati parandada oma keskkonnategevuse tulemuslikkust energiatõhususe ja jäätmete vähendamise osas ning kasutada samal ajal kohalikke tarnijaid, eeldusel, et see on mõistlik ja võimalik.
Ruumid on varustatud säästulampide ja nutikate liikumisanduritega, mis jälgivad valgustuse ja konditsioneeri muutusi.
Ringlussevõtu ja taaskasutamise algatused aitavad vähendada prügilatesse suunatavate jäätmete hulka.
Elektri- ja veetarbimist mõõdetakse ja analüüsitakse regulaarselt.
Hotelliäri arengut mõjutavad riigi majanduskasvu tempo, tarbijate sissetulekud ja maksevõime, rahasektori olukord, peamiste hinnastavate kaupade ja materjalide /kütus, elekter/ hinnatõus, tööpuudus, kulude suurenemine ja ettevõtte kasumlikkuse vähenemine. Turundusstruktuurid otsivad tegevusteks parimaid võimalusi, püüdes hoida pakutavate teenuste kõrget taset, vähendades samal ajal kulusid.
Valuuta-, krediidi- ja likviidsusriski vähendamiseks teostatakse pidevat nõuete ja krediidikohustuste seisu jälgimist.
Valuutakurssidest tuleneva riski minimeerimiseks on peaaegu kõik tehingud eurodes.
Ettevõtte juhtkond hindab sellest tulenevat likviidsusriski madalaks, kuna negatiivne käibekapital tuleneb osaliselt samasse konsolideerimisgruppi kuuluvalt ettevõtjalt saadud lühiajalisest laenukohustisest, mida vajadusel pikendatakse.
Sõjaline konflikt Euroopas
Käimasolev sõjaline operatsioon Ukrainas ja sellega seotud sanktsioonid Venemaa Föderatsiooni vastu mõjutasid Euroopa majandust ja maailmamajandust 2023. aastal. Tulenevalt üldisest majanduslikust olukorrast oli vajalik teha kohandusi teatud eelduste ja hinnangutes muutmist, mis mõjutasid aruandeperioodi tulemusi. Samuti esines negatiivset mõju sisendihindades, eelkõige seoses kütuse ja toorme hinnatõusuga. Juhtkond jälgib olukorda jooksvalt ning reageerib vastavalt vajadustele.
Tuleviku väljavaade 2024. aastal jätkab hotellimeeskond tihedat koostööd sektori huvirühmadega, s.h. Eesti Konverentsibürooga, Ettevõtluse ja Innovatsiooni
Sihtasutusega, Eesti Hotelli ja Restoranide Liidu ning rahvusvaheliste ürituste korraldajatega. Lisaks tugevdab hotell nõudluse suurendamiseks suhteid Hilton Worldwide müügiesindustega. Eesmärk jääb samaks ja selleks on ettevõtte positsiooni stabiliseerimine mitte ainult ühe suurima, vaid ka kõige nõutuma turul tegutseva mängijana. Hotell soovib seda saavutada, kasvatades oma turuosa nii majutuses, kui ka kasvatades kohalikku nõudlust toitlustuses ja ürituste vallas.
Kommentaarid (0)