CLEAR CHANNEL ESTONIA OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 43 868 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 113 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kom

CLEAR CHANNEL ESTONIA OÜ hetkeolukord

Juba 43 868 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 113 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.

Tegevusaruanne 2023

Sissejuhatus

Clear Channel Estonia OÜ peamiseks tegevusalaks on välireklaami teenuse osutamine. Omame ja haldame erinevat tüüpi reklaamkonstruktsioone kõikides Eesti suuremates linnades.

2023 aastal pöörasime olulist tähelepanu jätkusuutlikkusele ja läbisime edukalt ISO 14001 keskonnajuhtimise sertifitseerimsiprotsessi. Jätkame ka 2024 aastal koostööpartnerite ja klientide teadlikkuse tõstmist jätkusuutlikkuse teemadel.

Meile on oluline teada, millist mõju meie tegevus keskkonnale avaldab, optimeerida energiakasutust ning eelistada taaskasutatud materjalidest toodetud reklaamplakateid ja ka reklaamkonsturktsioone.

Eesmärgiks on ettevõtte tegevuse mõju keskkonnale minimeerida.

2023 aastal oli majandus Eestis languses. SKP langes ligi 3% ja see mõjutas selgelt ka reklaamiturgu.

Reklaamijad on oma eelarveid vähendanud ja see mõjutab otseselt meie käivet. 2023 aastal oli möödunud perioodele sarnane. Aasta esimene kvartal oli tagasihoidlikum ja teises kvartalis käibed veidi kasvasid. Kolmanda ja neljanda kvartali tulemused jäid seoses majanduse jahenemisega tagasihoidlikuks ja planeeritust madalamaks

Tulud, kulud ja kasum 2023. aastal moodustas Clear Channel Estonia OÜ müügitulu 1 329 694 eur, suurenedes aastaga 1 %, (2022 a.1 316 693 eur). Ärikulud olid 2023 aastal 1 499 614 eur, suurenedes 3,5 % võrreldes eelmise aastaga (2022 a. 1 448 163 eur).

Clear Channel Estonia OÜ 2022 aasta kahjumiks kujunes - 178 549 euri, suurenedes 33 % (2022 a. -134 060 eur).

Finantssuhtarvud

Põhiliseks infoallikaks firma tegevuse hindamisel on bilanss, kasumiaruanne, rahavoogude aruanne ning omakapitali muutuste aruanne.

Müügikäibe brutorentaablus on kõige üldisem rentaablusnäitaja. Ta näitab, kui suur osa müügikäibest jääb järele peale kaupade omamaksumuse maha arvamist.

Müügikäibe puhasrentaablus (%) = aruandeaasta puhaskasum / müügitulu *100

Varade puhasrentaablus (ROA) näitab varade ja nende pealt teenitud puhaskasumi suhet.

Koguvara puhasrentaablus (%) = puhaskasum / varad kokku *100

Omakapitali puhasrentaablus (ROE) näitab aktsionäride investeeringu tasuvust ning leitakse järgmiselt:

Omakapitali puhasrentaablus (%) = puhaskasum / omakapital kokku *100

Arvutuskäik 2023 2022 2022/2021

Müügikäibe -10,18% -10,18% puhasrentaablus

Koguvara -20,72% -20,72% puhasrentaablus

Omakapitali -531,44% -531,44% puhasrentaablus

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Süsinikuneutraalne ettevõte aastaks 2030 - Clear Channel

PEAMISED EESMÄRGID   – Taastuvatest energiaallikatest pärit kütus  – Taastuvenergia ja energiatõhusad digiekraanid  – Taaskasutatav plakatimaterjal  – 50% vähem
ssb.ee
PEAMISED EESMÄRGID – Taastuvatest energiaallikatest pärit kütus – Taastuvenergia ja energiatõhusad digiekraanid – Taaskasutatav plakatimaterjal – 50% vähem prügilasse ladestavaid jäätmeid MIDA OLEME JUBA TEINUD Kõige värskema muutusena vahetasime fossiilkütusega sõitva auto välja elektriauto vastu, ja mitte ainult seda, elektriauto laadimine toimub taastuvatest allikatest toodetud elektrist! Lisaks on tänaseks umbes 40% meie reklaampindadel kasutatavast elektrist pärit taastuvatest allikatest. Reklaamkandjatel kasutame peamiselt paberplakateid ning suuname need ümbertöötlemisse.

Uus tulija välimeedias - NOCCO - Clear Channel

KLIENDIRAHULOLU ON MEIE JAOKS VÄGA OLULINE    Meie jaoks on kliendirahulolu tähtis, kuna NOCCO-ga varasem koostöö puudus siis tahtsime ka muidugi teada kuidas k
ssb.ee
KLIENDIRAHULOLU ON MEIE JAOKS VÄGA OLULINE  Meie jaoks on kliendirahulolu tähtis, kuna NOCCO-ga varasem koostöö puudus siis tahtsime ka muidugi teada kuidas klient kampaaniaga rahule jäi. Sellest tulenevalt oli meil suur rõõm kuulda, et klient jäi koostööga väga rahule!

Miks valida digitaalne välimeedia? - Clear Channel

MIS ON DIGITAALNE VÄLIMEEDIA?    Välimeedia ei sega inimeste toimetusi, sellest tulenevalt peetakse seda tänavapildi loomulikuks osaks. Brände ja ettevõtteid ko
ssb.ee
MIS ON DIGITAALNE VÄLIMEEDIA?  Välimeedia ei sega inimeste toimetusi, sellest tulenevalt peetakse seda tänavapildi loomulikuks osaks. Brände ja ettevõtteid kohtab positiivse ja avatud mõtteviisiga linnade parimates ja silmapaistvamates kohtades. Meie digitaalsed pinnad asuvad Tallinnas, Tartus ja Narvas. Digitaalseid ekraane leiab nii kesklinna tänavatelt, kui ka bussijaamadest, ostukeskustest ja tiheda liiklusega teede äärest.

Uus toode - Travel Wall Viru bus terminal - Clear Channel

Miks valida kampaania edastamiseks just seda toodet: 
 
 valgustatud 
 südalinnas 
 rahvarohke asukoht – 2019. aasta andmete järgi külastas Viru bussitermin
ssb.ee
Miks valida kampaania edastamiseks just seda toodet: valgustatud südalinnas rahvarohke asukoht – 2019. aasta andmete järgi külastas Viru bussiterminali nädalas 113 796 inimest 6 järjestikust kandjat annavad võimaluse lugu jutustada uus ja efektne lahendus! Meie eesmärgiks on olla aastaks 2030 süsinikuneutraalne ettevõte. Seetõttu oleme valinud PVC-vaba bännerite materjali, selle asemel on materjal kaetud PA-kattega. PA-kattega bännerite tootmise tehnoloogia on võrreldes PVC materjaliga keskkonnasõbralikum. Samuti on PA-kattega materjal ümbertöödeldav.

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.