ESSENTUKY BALTIC OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 2215 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 11 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga ja kommen

ESSENTUKY BALTIC OÜ hetkeolukord

Juba 2215 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 11 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.

Tegevusaruanne 2023

Tegevusaruanne on koostatud lähtudes raamatupidamise seaduse §-st 24 ja äriseadustiku §-st 179.

Essentuky Baltic OÜ on registreeritud Tallinna Linnakohtu Registriosakonnas 10.02.2009.a

Ettevõtte osakapital on 2556 euro.

Ettevõte lõpetas majandusaasta 40808 kahjumiga.

Töötajatele maksti 2023a. 98725 euro, töötajate keskmine arv oli 6. Juhatuse liikmetele aruandeaastal tasu ei makstud

Eelmine aasta, nagu väga paljudel, möödus ka meil äärmiselt raskelt. See sündmus mis tabas maailma 28ndal Veebruaril 2022 ja mis kestab siiani muutis maailma väga ebastabiilseks ning ebakorrapäraseks. Uued reeglid mõjutasid ka meid.

Meie ettevõtte äärmiselt suur osa koosnes jookide importimisest Venemaalt, mis tähendas, et kui poed need tooted välja viskasid ja me ei saanud neid müüa, mõjutas ka see lisaks nii meid, kui ka meie lojaalseid kliente. Põhimõtteliselt meie müügitegevus eelmisel aastal piirduski vaid Jaanuari kuuga ja osa Veebruarist. Meile helistasid kliendid otse paludes, et me neile müüksime meie Essential Well vett, sest see oli ainus asi, mis neid aitas nende erinevate probleemide korral.

Hakkasime otsima endale jookidele alternatiive või lahendusi, kuidas neid saaksime turule tuua ning oma klientidele jätkuvalt pakkuda. Aasta aega kestnud intensiivseid otsinguid ja läbirääkimisi viis meid edule. Leidsime endale sobivad tooted ning tootja. Leidsime oma Essential Well mineraalveele peaaegu identse alternatiivi nii oma maitse, kui ka koostise osas. Oma limonaadidele leidsime tehase, kes meie retsepti alusel suutis hakata valmistama meile meie Aquanine limonaadi

Turg võttis meid avasüli vastu, millest kõige kiiremad olid Selver, Prisma ja Coop, kes meid kohe oma sortimenti lisasid ning kellega oleme ka juba esimesed kampaaniad ühiselt korraldanud.

Peatselt järgnesid Grossi ja meie Toidukauad ning ka on jõudnud oma nõusoleku ja kinnituse anda Rimi üle Baltikumi.

Ootame ka Maxima kinnitusi meie Toodetele.

Meil on rõõm teatada, et meie lojaalsed kliendid jäid meile truuks ka pärast aasta kestnud eemalolekut.

Jaanuari kuuga ja osa veebruarist. meile helistasid kliendid otse paludes, et me neile müüksime meie Essential Well vett, sest see oli ainus asi, mis neid aitas nende erinevate probleemide korral. Hakkasime otsima endale jookidele alternatiive või lahendusi, kuidasneid saaksime turule tuua ning oma klientidele jätkuvalt pakkuda. Aasta aega kestnud intensiivseid otsinguid ja läbirääkimisi viis meid edule. Leidsime endale sobivad tooted ning tootja. Leidsime Ukraina Zakorpatie oma

Essential Well nr 2 , nr 4 ja nr 17 mineraalveele peaaegu identse alternatiivi nii oma maitse, kui ka koostise osas .

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.