ASICOM OÜ hetkeolukord
Juba 2016 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Keimo Mitt (18.10.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Osaühing Asicom on asutatud 2009.aastal. Ettevõtte tegevuseks on kodutarvete hulgimüük. Ettevõtte põhiliseks äriideeks on uute kodukaupade väljatöötamine, tootmise korraldamine, toodete importimine ning müük Eestis ja naaberturgudel. Asicom OÜ müüb kodukauba tootegruppe järgmiste oma kaubamärkide all: „Asi collection“ (söögi valmistamisele orienteeritud tooted), „Sauber“(puhastusele ning koristusele orienteeritud tooted), Candela (küünlad) ja "Newill" (erinevad kodutarbed). Lisaks eelnevale arendab Asicom tooteid ostjate vajaduste põhiselt, nende tellimisel ja kaubamärgi all.
Paaril viimasel aastal on Asicom OÜ alustanud oma hulgimüügistruktuuri väljakujundamisega ning pakub tooteid otse jaekauplustele ning kaubakettidele. Tootevalikut on laiendatud põhiliselt Euroopa tehaste kaubagruppidega. Ettevõtte põhiliseks eesmärgiks järgmisel majandusaastal on kaubavaliku laiendamine, uute klientide leidmine ja müügikäibe kiire kasv.
Tänaseks on tootjate poolne hinnatõus pidurdunud ja sisendhinnad stabiliseerunud. Uueks oluliseks mõjuriks on saanud kriis Punasel merel, mis on toonud kaasa tarnehäired ning transpordikulude kasvu. Kui logistikahäired jäävad püsivaks, siis võib see tulevikus mõningast mõju avaldada tarbekaupade inflatsiooni aeglustumisele. Euribori ja laenuintresside kõrge tase Asicom OÜ tegevusele olulist mõju ei avalda.
Tulud, kulud ja kasum 2023 2022
Müügitulu 1166370 1223828
Ärikasum 54805 78337
Puhaskasum 32954 61292
Varad kokku 1180834 1178197
Omakapital kokku 653426 680065
Puhasrentaablus 3,0% 5,0% (puhaskasum/müügitulu)%
Koguvara rentaablus 2,8% 5,2% (puhaskasum/keskmine varade maksumus)%
Omakapitali tootlus ROE 4,8% 9,0% (puhaskasum/keskmine omakapital)%
Ettevõtte põhiliseks eesmärgiks järgmisel majandusaastal on suunata tegevus veelgi enam uute kodukaupade toodete ja kaubamärkide arendamisse ning pakkuda võimalikult laia ning personaliseeritud tootearendust igale partnerkliendile eraldi. Teiseks oluliseks tegevussuunaks on sortimendi laiendamine ja kaubakettidele otsemüügi väljaarendamine. Otsetarned kaubakettidele võimaldavad müügimahtude kiiremat kasvu ja vähendavad väiksemast klientide arvust tulenevaid riske.
Kommentaarid (0)