LIDO EESTI OÜ hetkeolukord
Juba 2116 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 19 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
LIDO Eesti OÜ (edaspidi ka „Ettevõte“) on registreeritud oktoobris 2013 ning pakub LIDO kaubamärgi nimetuse all toitlustamist Ülemiste keskuses. LIDO kuulub Läti päritolu restoraniketti LIDO, mis omab väga pikaajalist kogemust. LIDO visiooniks on saada üheks mõjukaimaks toitlustussektori ettevõtteks Euroopas.
Ettevõte avamisel investeeringuid ei tehtud, restoran asub rendipinnal ja ehitustegevust finantseeris
Ülemiste keskus. Restoran avati märtsis 2015.
Ülemiste keskusesse rajatud LIDO restoran-bistroo edukuse aluseks on mitmekesine menüü ja lai valikuvõimalus, kohapeal valmistatud maitsvad toidud, võimalus koostada oma soovi järgi toiduportsjon ja kiire teenindus, samuti LIDO-le iseloomulik interjöör ligikaudu 300 istekohaga. Missiooniks on valmistada koduselt maitsvat toitu kvaliteetselt, serveerida kiirelt ja soodsa hinnaga. Vastavalt hooajale täieneb menüü saadaolevatest kohalikest värsketest toorainetest. Ettevõtte juhtkonna ülesanne on arendada teenindus- ja turismivaldkonda, toetudes kõrgele kvaliteedile, olles aus, täpne ja hooliv ning pöörates tähelepanu tervislikule toitumisele ja keskkonna hoidmisele.
Saavutamaks veelgi stabiilsemat ja ühtlaselt head kvaliteeti kõigis Eesti LIDO restoranides ning efektiivsemat tööjõuressursi kasutamist, siis on tootmine ühendatud tsentraalselt ühte, LIDO Eesti OÜsse alates 2017.
aastast. Tootmistsehhis valmistatakse pooltooteid ja igal hommikul transporditakse värsked tooted ka teistesse LIDO restoranidesse. Alates 2020. aastast, peale koroonapandeemiat, hakkas LIDO AS (Läti) tootmine varustama Eestis asuvaid restorane pooltoodetega, millest osad valmistatakse lõpuni LIDO Eesti tootmises ja osad tooted viimistletakse lõpuni igas LIDO restoran-bistroos. Tootmise tsentraliseerimine Eestis ja Läti tootmisüksusest pooltoodete tarnimine on võimaldanud töötajate arvu vähendamist ja tööjõukulude kokkuhoidu.
Tähelepanu on pööratud Ettevõtte juhtide koolitamisele ja arengule. Koolitus toimus kolmes tsüklis loengute ja kodutöödega. Eesmärgiks oli meeskonnatöö arendamine, professionaalse enesekindluse suurendamine, tõhus ajaplaneerimine, läbirääkimiste ja tagasisideoskuse arendamine, konfliktide lahendamise oskus ning
OpEx programm mõistmine.
LIDO Eesti OÜ emaettevõte LIDO AS omanik on loovutanud Treeland OÜ kasuks 75% kogu Ettevõttest.
2023/2024 majandusaastal ei realiseerunud plaan võtta kasutusele iseteeninduse kassasüsteemid, jätkub töö vastava arengu saavutamiseks. Planeeritud on eelkõige seadmete rentimine, mitte soetamine.
2022. aasta alguses algav Venemaa sissetung ja agressioonisõda Ukraina vastu on jätkuvalt avaldanud mõju
Ettevõtte 2023/2024. aasta majandusperioodi tulemustele. Inflatsiooni tõus põhjustas kaubakulude tõusu, mis avaldas negatiivset mõju marginaalile ja sellega seoses toimus ka müügihindade tõstmine.
Juhtkond on hinnanud väliste tingimuste mõju Ettevõtte finantsolukorrale ja jätkusuutlikkusele, analüüsinud võimalikku mõju Ettevõtte käibele ning tulevastele rahavoogudele ning tegelenud kaasnevate negatiivsete majanduslike tegurite ja riskide maandamisega.
Juhtkond on analüüsinud Ukrainas toimuva sõja mõju Ettevõtte majandustulemustele ning potentsiaalset mõju Ettevõttele tulevikus. Ettevõtte koduturgude sisetarbimise vähenemine, tööpuuduse kasv, pidev hinnasurve toormele ja tööjõukulude kasv ning kõikuvad energiakulud võivad negatiivselt mõjutada
Ettevõtte tulemusi ka lähitulevikus. Ettevõtte juhtkond on olnud oma prognoosides mõõdukalt ettevaatlik.
Kommentaarid (0)