LIDO EESTI OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
LIDO EESTI OÜ hetkeolukord
Juba 1984 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 19 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
LIDO Eesti OÜ (edaspidi ka „Ettevõte“) on registreeritud oktoobris 2013 ning pakub LIDO kaubamärgi nimetuse all toitlustamist Ülemiste keskuses. LIDO kuulub Läti päritolu restoraniketti, mis omab väga pikaajalist toitlustuskogemust.
Ettevõte avamisel investeeringuid ei teinud, restoran asub rendipinnal ja ehitustegevust finantseeris
Ülemiste keskus. Restoran avati märtsis 2015.
Ülemiste keskusesse rajatud Eestis asuvad teise LIDO restorani edukuse aluseks on mitmekesine menüü ja lai valikuvõimalus, kohapeal valmistatud maitsvad toidud, võimalus koostada oma soovi järgi toiduportsjon ja kiire teenindus, samuti LIDOle iseloomulik interjöör ligikaudu 300 istekohaga. Vastavalt hooajale täieneb menüü saadaolevatest kohalikest värsketest toorainetest. Ettevõtte juhtkonna ülesanne on arendada teenindus- ja turismivaldkonda, toetudes kõrgele kvaliteedile ja pöörates tähelepanu tervislikule toitumisele ja keskkonna hoidmisele.
Saavutamaks veelgi stabiilsemat ja ühtlaselt head kvaliteeti kõigis Eesti LIDO restoranides ning efektiivsemat tööjõuressursi kasutamist, siis on tootmine viidud tsentraalseks – LIDO Eesti OÜsse alates 2017. aastast.
Tootmistsehhis valmistatakse pooltooteid ja igal hommikul transporditakse värsked tooted ka teistesse LIDO restoranidesse. Alates 2020. aastast, peale koroonapandeemiat, hakkas LIDO AS (Läti) tootmine varustama
Eestis asuvaid restorane pooltoodetega, millest osad valmistatakse lõpptooteni LIDO Eesti tootmises ja osad tooted viimistletakse lõpuni igas LIDO restoran-bistroos. Tootmise tsentraliseerimine Eestis ja Läti tootmisüksusest pooltoodete tarnimine on võimaldanud töötajate arvu vähendamist ja tööjõukulude kokkuhoidu.
LIDO AS omanik on loovutanud Treeland OÜ kasuks 51% kogu Ettevõttest.
Möödunud majandusperioodil oli positiivse mõjuga koroonakriisist taastumine, mis väljendus suurenenud klientide arvus ja müügikäibe kasvus.
2022. aasta alguses algav Venemaa sissetung ja agressioonisõda Ukraina vastu avaldas olulist mõju Ettevõtte 2022/2023. aasta majandusperioodi tulemustele. Inflatsiooni tõus põhjustas kaubakulude tõusu, mis avaldas negatiivset mõju marginaalile ja sellega seoses toimus ka müügihindade tõstmine. Lisaks ülalmainitud asjaoludele avaldas Ettevõtte 2022/2023 majandusaasta tulemustele olulist mõju ka energiakulude tõus.
Arengusuundadest on võetud eesmärgiks võtta kasutusele iseteeninduse kassasüsteem. Praegu ei ole planeeritud soetada süsteem olulise investeeringuna, vaid kasutada seadmete renditeenusena.
Juhtkond on hinnanud väliste tingimuste mõju Ettevõtte finantsolukorrale ja jätkusuutlikkusele, analüüsinud võimalikku mõju Ettevõtte käibele ning tulevastele rahavoogudele ning tegelenud kaasnevate negatiivsete majanduslike tegurite ja riskide maandamisega.
Juhtkond on hinnanud Ukrainas toimuva sõja mõju Ettevõtte majandustulemustele ning potentsiaalset mõju
Ettevõttele tulevikus. Ettevõtte koduturgude sisetarbimise vähenemine, tööpuuduse kasv, pidev hinnasurve toormele ning drastiliselt kõikuvad energiakulud võivad negatiivselt mõjutada Ettevõtte tulemusi ka lähitulevikus. Ettevõtte juhtkond on olnud oma prognoosides mõõdukalt ettevaatlik. Käesolev majandusaasta aruanne on koostatud viisil, et Ukrainas sõja võimaliku mõjuga on arvestatud nii lõppenud majandusaasta aruandes kui ka võimaliku mõjuga järgnevate majandusaastate rahavoogudele ning
LIDO EESTI OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?