VESTMINT PRO OÜ

1
Ärimeedia ja uudisvoog
?
Aeg lendab ja endalegi märkamatult on kätte jõudmas aprill, mil igale rahvusele üle maailma on kombeks veidi nalja visata. Praeguste sündmuste tuultes mõtleme i

VESTMINT PRO OÜ: Kas nalja teha on sobilik?

Aeg lendab ja endalegi märkamatult on kätte jõudmas aprill, mil igale rahvusele üle maailma on kombeks veidi nalja visata. Praeguste sündmuste tuultes mõtleme ilmselt kõik esmalt kaks korda, kui mõne kohatu nalja õhku viskame. Mõned meist on tundlikumad, kui teised ning muidu eestlastele omane must huumor ei pruugi kuigi valutult õnnestuda. Niisiis oleme ka meie Vestmintis lõhkise küna ees: kas on sobilik avalikult nalja visata või mitte? 

Google on võtnud vastu otsuse sel aastal nalja mitte teha ning tühistas oma iga-aastase aprilli kampaania. Põhjendus on neil üllas - nad soovivad end fokusseerida maksimaalselt koroonaviiruse pandeemia vastu võitlemisse. Business Insider sisemärkuse kohaselt kutsub Google nii oma meeskonnasiseselt kui ka laialdasemalt inimesi üles naljadest "pausi tegema" ja oma käesoleva aasta naljad varasalve salvestama, et neid järgmisel aastal kasutada. Hoiak on austusväärne, kuid ma ei ole veendunud, kas naljast hoidumine aitab meil olukorraga paremini toime tulla? Teades, et Google on aastakümneid aprillis hoogsalt nalja visanud on see siiski pigem ootamatu otsus. Siin on mõned viited möödunud aastate naljadele.

Erinevatest uudistekanalitest on näha üleskutseid olema oma naljadega ettevaatlikud ja arvestavad. Nõustun, et võib-olla ei ole koroonaviiruse teemalised naljad hetkel päris omal kohal ning nalja tehes võiks fookuse suunata hoopiski viirusest (ja muudest haigustest) eemale. Meie Vestmintis kutsume inimesi üles jagama häid anekdoote, tabavaid meeme ja disainereid pingutama, et nali visualiseerida.

Sotsiaalne distantseerumine annab hea võimaluse oma lähedastele mingi pisike vimka visata - miks peaksime sellest hoiduma? Lõppude-lõpuks pidi naer eluiga pikendama!

Võta ühendust!

Vaata rohkem

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

VESTMINT PRO OÜ tegevusaruanne 2022

Vestmint Pro OÜ on ettevõte, mis alustas oma tegevust 2014. aastal. Sellest ajast alates on ettevõte pidevalt kasvanud ja arenenud, pakkudes oma klientidele kva
ssb.ee
Vestmint Pro OÜ on ettevõte, mis alustas oma tegevust 2014. aastal. Sellest ajast alates on ettevõte pidevalt kasvanud ja arenenud, pakkudes oma klientidele kvaliteetseid teenuseid ja tooteid. Vestmint Pro OÜ on tõestanud, et nad on usaldusväärne ja stabiilne partner nii oma klientidele kui ka töötajatele.2022. aastal lõpetas Vestmint Pro OÜ aasta kasumiga, mis on märkimisväärne saavutus. See näitab, et ettevõte on suutnud edukalt navigeerida majanduslikes tingimustes ja leida võimalusi kasvuks ja arenguks. Müügitulu oli 2022. aastal 100 303 eurot, mis on märkimisväärne summa, arvestades, et

VESTMINT PRO OÜ: Pane keerulised ajad oma kasuks tööle

Keerulised ajad majanduses kutsuvad üles väljuma oma mugavustsoonist ning kohanema uute tingimustega, pakkudes uusi võimalusi. Praegu pole aeg nukrutsedes istum
ssb.ee
Keerulised ajad majanduses kutsuvad üles väljuma oma mugavustsoonist ning kohanema uute tingimustega, pakkudes uusi võimalusi. Praegu pole aeg nukrutsedes istumiseks, vaid tegutsemiseks ja strateegiliste otsuste langetamiseks!    Kui mitte nüüd, siis millal veel leiad aega, et oma ettevõtte disainikeelt tõeliselt mõtestada ning erinevaid lahendusi välja mõelda? Just nüüd on ideaalne aeg oma turupositsiooni kaardistamiseks, sihtgrupi mõistmiseks, strateegiliste kitsaskohtade kõrvaldamiseks ja oma ettevõtte tugevdamiseks nii, et see oleks jätkusuutlik ning suudaks muutunud maailmas läbi lüüa

VESTMINT PRO OÜ: Tee oma veebileht kliendisõbralikuks ja skoori!

Praeguses turuolukorras on laitmatult toimiv ja kliendisõbralik veebileht võimsaimaks tööriistaks teenuste ja toodete turundamisel. Sinu veebileht on müügimees,
ssb.ee
Praeguses turuolukorras on laitmatult toimiv ja kliendisõbralik veebileht võimsaimaks tööriistaks teenuste ja toodete turundamisel. Sinu veebileht on müügimees, kes tegutseb ööpäevaringselt ja asukohast sõltumatult.  Digimaailm on hoos ning see paneb pakkujaid aina enam tähelepanu pöörama oma veebilehe kasutajasõbralikkusele. Kui aga eelarve on kokku kuivanud ning programmeerimisalased teadmised piiratud, siis anname Sulle mõned head näpunäited, mida silmas pidada, et oma veebileht paremaks muuta.   ÕHULISUS  on hea disaini jaoks hädavajalik – see muudab sisu hõlpsamalt hoomatavaks ning

Vestmint Pro OÜ: Parim aeg sotsmeedia postitusteks

Selleks, et sotsiaalmeedia toimiks tõhusalt, on oluline perfektne postituste ajastus.  
Juhul, kui Sul pole igapäevaselt midagi sotsiaalmeedias jagada, siis või
ssb.ee
Selleks, et sotsiaalmeedia toimiks tõhusalt, on oluline perfektne postituste ajastus. Juhul, kui Sul pole igapäevaselt midagi sotsiaalmeedias jagada, siis võiksid oma postituste avalikustamist ajastada nii, et need tabaks maksimaalselt tarbijaid. Kui kasutad samaaegselt mitut sotsmeediakanalit, siis soovitan koostada iganädalane plaan, millal üht või teist postitust ajastada. Käesolevas postituses vaatleme kolme peamist kanalit, et mitte juttu liiga pikaks ajada. FACEBOOK  – võimaldab kasutada Analytics-it, et saaksid oma postituste populaarsust ja publiku reaktsioone analüüsida. Kui Sa

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.