VESTMINT PRO OÜ: Kas nalja teha on sobilik?
Aeg lendab ja endalegi märkamatult on kätte jõudmas aprill, mil igale rahvusele üle maailma on kombeks veidi nalja visata. Praeguste sündmuste tuultes mõtleme ilmselt kõik esmalt kaks korda, kui mõne kohatu nalja õhku viskame. Mõned meist on tundlikumad, kui teised ning muidu eestlastele omane must huumor ei pruugi kuigi valutult õnnestuda. Niisiis oleme ka meie Vestmintis lõhkise küna ees: kas on sobilik avalikult nalja visata või mitte?
Google on võtnud vastu otsuse sel aastal nalja mitte teha ning tühistas oma iga-aastase aprilli kampaania. Põhjendus on neil üllas - nad soovivad end fokusseerida maksimaalselt koroonaviiruse pandeemia vastu võitlemisse. Business Insider sisemärkuse kohaselt kutsub Google nii oma meeskonnasiseselt kui ka laialdasemalt inimesi üles naljadest "pausi tegema" ja oma käesoleva aasta naljad varasalve salvestama, et neid järgmisel aastal kasutada. Hoiak on austusväärne, kuid ma ei ole veendunud, kas naljast hoidumine aitab meil olukorraga paremini toime tulla? Teades, et Google on aastakümneid aprillis hoogsalt nalja visanud on see siiski pigem ootamatu otsus. Siin on mõned viited möödunud aastate naljadele.
Erinevatest uudistekanalitest on näha üleskutseid olema oma naljadega ettevaatlikud ja arvestavad. Nõustun, et võib-olla ei ole koroonaviiruse teemalised naljad hetkel päris omal kohal ning nalja tehes võiks fookuse suunata hoopiski viirusest (ja muudest haigustest) eemale. Meie Vestmintis kutsume inimesi üles jagama häid anekdoote, tabavaid meeme ja disainereid pingutama, et nali visualiseerida.
Sotsiaalne distantseerumine annab hea võimaluse oma lähedastele mingi pisike vimka visata - miks peaksime sellest hoiduma? Lõppude-lõpuks pidi naer eluiga pikendama!
Võta ühendust!
Kommentaarid (0)