Selleks, et sotsiaalmeedia toimiks tõhusalt, on oluline perfektne postituste ajastus.
Juhul, kui Sul pole igapäevaselt midagi sotsiaalmeedias jagada, siis võiksid oma postituste avalikustamist ajastada nii, et need tabaks maksimaalselt tarbijaid. Kui kasutad samaaegselt mitut sotsmeediakanalit, siis soovitan koostada iganädalane plaan, millal üht või teist postitust ajastada. Käesolevas postituses vaatleme kolme peamist kanalit, et mitte juttu liiga pikaks ajada.
FACEBOOK – võimaldab kasutada Analytics-it, et saaksid oma postituste populaarsust ja publiku reaktsioone analüüsida. Kui Sa seda teha ei taha või ei viitsi, siis usalda allolevat skeemi. Kui Facebookis kell 13 avalikustatud postitus annab sulle enim jagamisi, siis kell 15 avalikustatud postitus saab arvatavasti teistest rohkem like! Ja ei ole ehk üllatuseks, et reedeti on inimesed üldiselt rõõmsamas meeleolus, mistõttu suuna oma huumor just sellele päevale.
INSTAGRAMI vaadatakse peamiselt tööväliselt või puhkehetkel, mistõttu on postitused sel ajal edukama vaatajaskonnaga. Video populaarsus on 34% suurem, kui see postitada kella 21 paiku õhtul. Tavapostituste parim ajastus on kella 8-9 ajal hommikul. Väldi nö surnud aega, mis on kella 15-16 paiku.
LINKEDIN on küll peamiselt tööalaseks suhtluseks ja infovahetuseks, kuid sellest hoolimata on üldiselt populaarsemad postituste tarbimise ajad töövälistel tundidel. Professionaalsete suhete arendamise aspektist lähtudes on suurem tõenäosus oma publikut tabada just hommikuti, enne tööpäeva algust, kuna Sinu potentsiaalne koostööpartner sirvib seda ajalehe kõrvale uudiste saamiseks.
Selleks, et olla oma sotsiaalmeedia turunduses maksimaalselt edukas, siis:
- Ajasta erinevaid kanaleid vastavalt ülaltoodud skeemile.
- Hoia oma sotsiaalmeediakanaleid enam-vähem teemakohasena.
- Koosta postitusi, mis kõnetavad su jälgijaid, paku neile midagi huvitavat.
- Ajastamiseks kasuta super rakendust CoShedule.
Kommentaarid (0)