PORKBELLY OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 918 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga aga komment

PORKBELLY OÜ hetkeolukord

Juba 918 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

Porkbelly OÜ (registrikood 14173655) tegevusvaldkonnaks on toitlustus ja kaubamärgiks Baojaam. Pakume peamiselt aasiapäraseid auruga küpsetatud täidisega kukleid ehk baosid - meie kaubamärk on palju tuntust kogunud ja omab tugevat positsiooni Eesti toidumaastikul. Baojaama seitsmes tegutsemisaasta oli stabiilne ja suurte muutusteta.

Eelmises majandusaasta aruandes oli pikemalt juttu sellest, et ehitasime kokku kaks toidukioskit. Seetõttu sai 2022.aastal Balti Jaama Turu kohapealne baode müük Megafriikas OÜ alla tõstetud. See tegu osutus äriliselt ütlemata mõistlikuks, aidates muuhulgas kulusid kokku hoida ning argiseid toimetusi tõhusamaks optimeerida. Kaks brändi, Baojaam ja Friikabaar, toimivad turul koos hästi, neist on saanud mõnus ühtne tervik, pakkudes kliendile varasemast suuremat valikuvabadust.

Kuna Baojaama kioski müük toimub Megafriikas OÜ alt, on porkbelly OÜ-s näha puhaskasumi kadu ja suurt käibelangust - mõlemat mõjutas veel see, et alates kevad 2023 toimub ka Wolt kojuveoplatvormil tehtav Baojaama müük Megafriikas OÜ alt. Seega porkbelly OÜ ainsaks ärisuunaks on pop-up kioskina üritustel üles astumine ja catering tellimused. Tegutsemismaht on pisike, ent meil on mõned püsikliendid, kes ikka ja jälle tellivad, ja vaikselt tiksub juurde ka uusi kliente.

Pop-up kioskis ja catering suunal on teoorias palju ruumi kasvuks. Eelmine aasta sai meil potentsiaalsetele äriklientidele turundamise tarbeks loodud ka reklaamkampaania, mida siiani siiski kasutusse väga pole aga veel võtnud. Põhjuseks jätkuv ebakindlus tuleviku osas, majanduskeskkond, Venemaa ja Ukraina sõda. Nähes, kuidas tegevuskulud aina kasvavad, ent kohalike klientide tarbimine on pigem ettevaatlik ja kokkuhoidlik, tundub kasvamine riskantne.

Majandusaasta jooksul dividende ei jaotatud, ja uusi investeeringuid ei tehtud. Näis, mida uut toob aasta 2024. Seniks aga jätkame oma pisikeses mahus klientidele põnevate toiduelamuste pakkumist.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.