Rohkema info nägemiseks:

PORKBELLY OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 866; jälgijaid - 5. Arvustusi - 4; Artikleid 1+ "Kirjuta PORKBELLY OÜ kohta arvamuslugu!"

PORKBELLY OÜ hetkeolukord

Juba 866 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Porkbelly OÜ (registrikood 14173655) tegevusvaldkonnaks on toitlustus ja kaubamärgiks Baojaam. Pakume aasiapäraseid auruga küpsetatud täidisega kukleid ehk baosid. Meie kaubamärk on palju tuntust kogunud ja saavutanud tugeva positsiooni Eesti toidumaastikul, seega on põhjust rõõmu tunda.

Baojaama kuues tegutsemisaasta on olnud suurte muutuste aeg. Kui 2021.aasta mais sai kinni pandud meie restorani kontseptsiooniga vanalinna Bun & Noodle shop, siis 2022.aasta varakevadel sai sõna otseses mõttes maha lammutatud meie legendaarne toidukiosk Balti Jaama turul – täpsemalt oli küll tegu ümber kolimisega, mis osutus äriliselt igati mõistlikuks.

Nimelt 2021.aasta suvel, üsna ruttu peale vanalinna restorani sulgemist, tekkis mõte ja võimalus avada Balti Jaama Turul teinegi toidukiosk nimega Friikabaar, mis teeb käsitöö friikartuleid eri lisanditega – toidukoht opereerib omaette ettevõttena (Megafriikas OÜ), ent olles Baojaama köögist n-ö välja kasvanud, sai ta juba eelmises majandusaasta aruandes ära mainitud. Peale Friikabaari poole aasta pikkust tegutsemist saime aru, et kui Baojaama kioskis on pidev ruumipuudus, on Friikabaaris ruumi üleliiagi. Kui Baojaama kiosk vajab remonti ja värskenduskuuri, on

Friikabaari oma uus ja värske. Peas hakkas tiksuma idee kahe toidukoha kokku ehitamisest.

Suhtlesime Balti Jaama turuga, nemad mõttele vastu polnud, ja ideesähvatusest saigi teokstehtav plaan – 2022.aasta esimeses kvartalis sulgesime Baojaama toidukioski. Vana kiosk sai maha lammutatud ja turu poolt uutele üürnikele pind renditud. Meie aga tegime vajalikud muudatused Friikabaari kioskis ja menüüs, lisades sinna Baojaama kontseptsiooni, auruga küpsetatud kuklid ehk baod. Friikabaari toidukioskisse sai pandud üles Baojaama logod ja kogu protseduur läks ladusalt ja ruttu – kuna toidukiosk opereerib Megafriikas OÜ alt, toimub nüüd ka meie baode müük Balti Jaama Turul ettevõtte Megafriikas OÜ alt.

Porkbelly OÜ majandusaasta aruandes on näha suurt käibelangust, ent kahe brändi ühe katuse ja ettevõtte alla tõstmine turu peal oli ütlemata õige otsus. Vähenesid püsikulud, kohapealne haldamine muutus lihtsamaks ja Baojaam sai turul lõpuks ometi suurema köögipinna, kus baosid küpsetada ja serveerida. Kliente me kolimise tõttu ei kaotanud, vana ja uue kioski asukoha vahe on õnneks vaid paarkümmend meetrit, asudes samal tänavatoidu alal.

Olgugi, et turul sai toidukiosk kinni pandud, opereerib porkbelly OÜ üritustel Baojaama pop-up kioskina, teostab catering tellimusi ning samuti toimub endiselt müük kojuveoteenuse ehk Wolti platvormi kaudu. Nendes kolmes tegevusvaldkonnas on müük stabiilne ja püsikliendid annavad head kindlustunnet.

Kuna juba 2021.aastal oli üheks tulevikuplaaniks keskenduda äriklientide ürituste toitlustamisele, sai suvel filmitud meie siiani suurim reklaamkampaania, et üritustoitlustust läbi turunduse kasvatada. Aasta lõpus on plaanis ümber teha ka koduleht ja 2023. aastal keskenduda tõsisemalt tolle ärisuuna kasvatamisele.

2022.aasta võib porkbelly OÜ jaoks kokku võtta kui suurte muutuste aasta. Käive kahanes, kuna ettevõtte alt tegutsev Baojaama toidukiosk sai kinni pandud, samas uuded ideed on alles väljatöötamise faasis. Võib öelda, et porkbelly OÜ tegi ühe sammu tagasi, ent seda vaid selleks, et peagi teha kaks sammu edasi. Ees on jätkuvalt muutuste aeg, ka kohalik toidumaastik on pidevalt muutlik. Hetkel ei ole porkbelly OÜ-l plaanis uut, igapäevaselt klientidele kohapealseks söömiseks avatud toidukohta avada. Siiski aga hoiame kätt pulsil, ja näiteks ehitusjärgus olev Patarei merekindlus on meie huviorbiidis, kuhu tulevikus võiks äkki uue toidukoha teha.

Endiselt tunneme kasvavat soovi eksperimenteerida uute menüüdega, mõelda välja uusi toite – see on miski, millega sai juba meie vanalinna

Bun & Noodle Shopis algust tehtud ja mida soovime läbi üritustoitlustuse jätkata. Loodame, et tänu loodud reklaamkampaaniale saame tolles valdkonnas tuule tiibadesse.

Siiani on pausil tootearenduse plaan, et tuua müüki oma kimchi, kastmed ja käsitöönuudlid – sellest oli põgusalt juttu ka eelmises majandusaasta aruandes. Mõte on siiani õhus, aga samas tegutsemisplaani ja otsust asi teostada pole vastu võetud. Kas mõttest saab asja või tulevad hoopis uued mõtted, näitab tulevik. Paljuski suunab meie plaane majanduses toimuv. Venemaa ja Ukraina sõda on toonud palju ärevust, oleme muuhulgas äraootaval seisukohal toorainete hinnatõusu osas ning kas ja kuidas muutub tarbijakäitumine, mis ilme võtab inflatsioon ja inimeste ostujõud.

Majandusaasta lõppes tagasihoidliku müügikasumiga. Puhaskasum on plaanis investeerida tagasi ettevõttesse, et selle toel ettevõtet arendada, ideid teostada ja kasumlikkust kasvatada. Majandusaasta jooksul dividende ei jaotatud. Aasta 2023 tuleb kahtlemata põnev, eesmärgiks on leida ettevõttele värske suund ja rada, mida mööda Baojaamaga sammuda ja põnevaid toiduelamusi inimestele pakkuda.

PORKBELLY OÜ kontaktid

Koostööpartnerid

Ettevõtte suurimad koostööpartnerid

EE- Eesti

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.