CINEMATIC FEEL OÜ hetkeolukord
Juba 562 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Cinematic Feel OÜ asutati 26.11.2018.a.
Ettevõtte loomise eesmärk on pakkuda Eesti Vabariigis, meelelahutusvaldkonnas kvaliteetset videoproduktsiooniteenust. Olles ise alates aastast 2007 selles valdkonnas tööd teinud nii palgatöötaja kui väikeettevõtjana (osanikuna ettevõttes Fresh Meedia OÜ), oman palju kogemusi ja kontakte teletootmises, reklaamiagentuuride ja üritusturundajate seltskonnas. Oli ainuõige otsus luua iseenda osaühing oma teenuse osutamiseks ning paralleelselt jõudumööda ise tehnikat soetada ning väiksemaid ja keskmise suurusega projekte ja töid ise täielikult produtseerida. Selles valdkonnas ei ole kahjuks võimalik Eesti turul ettevõtet väga suureks tootmisüksuseks kasvatada, kuhu palgata kümneid motiveeritud loomeinimesi. Siiski suudan oma oskuste ja teadmistega positiivselt mõjutada antud valdkonna üldist kvaliteeti ning luua visuaaldigitaalset sisu, mis pakub häid emotsioone kümnetele tuhandetele läbi telepildi või eriliste meelelahutusürituste.
2023.a. oli käive 53 031 eurot ja tekkis kahjum 11 670 eurot, 2022.a. moodustas ettevõtte käive 83 845 eurot ja kasumit teeniti 20 603 eurot.
2023.a.oli 1 palgaline töötaja, 2022.a. osaühingus töötajaid ei olnud. Kasutatakse ka alltöövõttu ja mitmesuguseid teenuseid.
Juhatuse liikmele ei ole juhatuse liikme tasu ega muid soodustusi makstud.
2024.a. on kavas kasvatada ettevõtte käive 90 000 euroni. Plaanis on soetada juurde vajaminevat videoproduktsioonitehnikat. Pooleli on ka läbirääkimised Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskusega võimaliku starditoetuse saamiseks. Esmahinnang nende poolt oli positiivne, jätkan äriplaani koostamist ning potentsiaalse starditoetuse saamise järel on võimalik ettevõtte kasvu jõuliselt võimendada.
Kommentaarid (0)