RESPIRAY OÜ hetkeolukord
Juba 1792 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 4 korda.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Indrek Neivelt (19.11.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
OÜ Respiray on kohalikul kapitalil põhinev ettevõte, mille põhitegevus on kaasaskantavate õhupuhastajate väljatöötamine, nende tootmise korraldamine ja müük rahvusvahelise müügivõrgustiku ja enda veebilehe kaudu.
2023. aastal tõime turule uue põlvkonna Respiray, mis on mõeldud paemiselt allergikutele. Aga mitte ainult.
Õhu teel levivad allergiad on igal kümnendal inimesel (USA-s on see ligi 30%) ja täna on allergikutele lahenduseks peamiselt ravimid. Respiray
Wear A+ on turul ainulaadne, ühtegi sarnast toodet hetkel turul ei ole.
Kasutasime turuletulekuks Indiegogo platvormi. Kaasasime klientidelt üle 50 tuhande euro ja ostjaid oli kolmekümne seitsmest riigist .
Hiljem testisime sõnumeid turule ja valmistasime end ette suuremaks müügiks. Novembris olime ka populaarses telesaates Snake Oil. Toode sai tähelepanu aga samas ei muutunud viraalseks. Samas on klientide tagasiside väga positiivne ja TrustPilotis on meie tootele antud hinnang 4.4, mis ületab oluliselt tööstusharu keskmist.
Sõlmisime mitmeid lepinguid USA edasimüüjatega (2023 aasta seisuga 8) ja kohaliku apteegiketiga.
Nagu alustavale ettevõttele kohane jäid tulemused ootustele alla. Aga saime palju kogemusi, millele müümisel rõhuda. Arvestades potentsiaalset turu suurust, oleme optimistid, et 2024. aastal meie positsioon oluliselt paraneb.
Aasta jooksul suurendasime kapitali 500 000 euro võrra.
Kommentaarid (0)