HOPSBAR OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 227 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga aga kommenteerit

HOPSBAR OÜ hetkeolukord

Juba 227 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

Hopsbar OÜ, mis haldab Mikkeller Viru käsitööõlle baari, on tuntud oma kvaliteetse toidu ja joogivaliku poolest. Aasta 2023 oli ettevõttele edukas, kusjuures jätkasime kasvu ja arendustegevusi, et pakkuda klientidele parimat võimalikku kogemust.

Ettevõte, mis asutati 2021. aastal, tegutseb edukalt restoranide ja toitude serveerimise valdkonnas. Meie visiooniks on saada juhtivaks kiirtoidu ja kaasaostu restoraniketiks, mis on tuntud oma kõrgekvaliteediliste, koka poolt valmistatud krõbekana roogade ja unikaalse käsitööõlle valiku poolest. Meie missioon on pakkuda pidevalt kõrgekvaliteedilist kiirtoidu ja kaasaostu kogemust, kasutades värskeid koostisosi ja järgides jätkusuutlikke tavasid, tagades samal ajal sõbraliku teeninduse.

Aruandeperioodil keskendusime käsitööõlle, kokteilide, krõbekana burgerite ja kvaliteetse kiirtoidu pakkumisele. Oleme avanud lisamüügikoha

Viru Keskuse Toidutänava väliterassil, mis on aidanud meil jõuda suurema hulga klientideni. Järgmisel aastal plaanime investeerida turundusosakonna arengusse ja luua uue brändi, et laieneda ka mujale kohtadesse ning saavutada veelgi suurem turuosa.

Oleme teinud ettevalmistusi uue brändi lansseerimiseks ja teinud turu-uuringut käsitööõlle kultuurist ning kvaliteetse kiirtoidu kohtadest

Tallinnas. See annab meile väärtuslikku teavet ja aitab meil oma tooteid ja teenuseid veelgi paremaks muuta.

Aruandeperioodil tuli sulgeda väliterassi kiosk seoses Tallinna määrusega. Selle tulemusena restruktureerisime oma personali, et olla kuluefektiivsemad ja tagada jätkusuutlik tegevus. Kuigi üldine majandusolukord ei ole parim, ei avalda see meie tegevusele liigset mõju, kuna meie sihtgrupp on keskmises või jõukamas klassis.

Meie äritegevusel esineb hooajalisust - suvel on rohkem turiste ning külmemal aastaajal on meie peamine sihtrühm kohalikud elanikud. See mõjutab meie tegevust ja nõuab hooajalist kohandumist, kuid võimaldab meil säilitada stabiilse käibe aasta läbi.

Meie peamised finantsnäitajad on käive (nii baar kui ka köök eraldi ja kokku), tööjõukulu ja tooraine suhe käibe vastu. Need näitajad aitavad meil jälgida ja optimeerida ettevõtte kulustruktuuri ning tagada finantstulemuste jätkusuutlikkust.

Tegevusaruanne kajastab Hopsbar OÜ edukat tegevust ja ambitsioonikaid tulevikuplaane. Järgmisel aastal plaanime suurendada oma turuosa ja arendada edasi oma brändi, et pakkuda klientidele alati parimat kogemust ning tõsta ettevõtte tuntust veelgi kõrgemale.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.