PÄRNU SPA HOTELL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 540 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga komment

PÄRNU SPA HOTELL OÜ hetkeolukord

Juba 540 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

Pärnu Spa Hotell OÜ (edaspidi ka Ettevõte) loodi 2022. aasta sügisel. Ettevõte kuulub Hestia Hotel Group kontserni ja alustas 2023. aasta jaanuaris hotelli opereerimisteenuse pakkumist Pärnus asuvale spaa- ja konverentsihotellile Strand. Selles 4-tärni hotellis on 187 hotellituba, 8 erineva suurusega konverentsiruumi, 160-kohaline restoran, aastaringselt kasutatav unikaalne väikelastele mõeldud Lotte Mängustuudio ning väiksemas mahus spaa- ja saunakeskus. Ettevõtte põhitegevusaladeks on hotelli-, restorani- ning konverentsiteenuste pakkumine äri- ja eraklientidele, hotell tegutseb uue kabamärgi all - Hestia Hotel Strand.

2023. majandusaastal on põhieesmärkideks olnud ettevõtte restruktureerimine vastavalt Hestia kontserni põhimõtetele, tegevuste grupitasandil ühtlustamine ja koordineerimine, müügistrateegiate laiendamine erinevate turusegmentide hõlmamiseks ning välisturgude suurem kaasatus.

Tänu uuele kaubamärgile, on muutunud kaasaegsemaks ettevõtte tervikvaade ja kõik visuaalid, mis turunduse vaates annavad selge eelise eristumiseks. Ettevõte on investeerinud kaasaegsete IT-tehnilise lahenduste kasutusele võtmisesse, seda nii hotellitarkvara kui ka külalisteekonna vaates. Ettevõtte eesmärgiks on hoida olemasolevat kliendibaasi ja lisaks sellele tõsta hotelli külastatavust tänu Hestia kaubamärgi tuntusele nii kodu- kui ka välisturgudele.

2023. aastal on tehtud investeeringuid hotellitubade kaasajastamise osas, et püsida kõrgekvaliteedilise majutusteenuse pakkujana turul. Enamik konverentsiruume on läbinud uuenduse ning 2024. aastal jõuab kõikide konverentsiruumide remont ja kaasajastamine lõpule. 2024. aastal on lisaks suurele seminariruumi remondile planeeritud ka hotelli parimate tubade ehk sviitide renoveerimine.

Ettevõte on seadnud eesmärgiks tegeleda enam ja sihipäraselt vastutustundliku ettevõtluse printsiipidega ja ESG tegevuste strateegilise planeerimisega. Hestia Hotel Group on koostanud grupiülese strateegia „Hestia strateegiline juhtimine ÜRO kestliku arengu tegevuskava järgi“ ja võtnud selle oma järgnevate lähiaastate vastutustundliku ettevõtluse tegevuskava aluseks. Ettevõte on valinud Agendas sisalduvast 17 eesmärgist 7, mille kokkupuude külalislahkuse sektoris on suur. Valitud eesmärkideni jõudmiseks tegeleb ettevõtte järjepidevalt erinevate mõõtmistega, et muuta organisatsioon järjest kestlikumaks.

Meie „Focus“ põhineb kolmel suuremal alamgrupil:

Keskkonnamõjurid - energiatarbimine, vee- ja õhureostus, ressursikasutus ja jäätmeteke.

Sotsiaalse keskkonna mõjurid - ettevõtte töötajad, nende turvalisus ja töökeskkond, motivatsioon ja rahulolu.

Külalised, kliendid - nende teavitamine ja kaasamine strateegia saavutamisse ning tagasiside ja sellega seotud muutuste juhtimine.

Lisaks igapäevasele hotellijuhtimisele tegeleme rohelise mõttelaadi juurutamisega nii hotelli töötajate kui ka külastajate hulgas. Eesmärk on järgida Hestia hotelligrupi jätkusuutlikkuse strateegiat ja neid toetavaid teenindustavasid – vähem ressursikasutust, enam taaskasutust ja nutikaid IT-tehnilisi lahendusi. Eelistame teenuste või toodete ostmisel tarnijaid, kes tegutsevad rohepöörde eesmärke silmas pidades. Suuremat mõjusfääri omavate koostööpartnerite puhul ootame partneri jätkusuutlikkuse strateegia olemasolu või vähemalt selle koostamise poole liikumist.

Ettevõtte plaan on vähendada loodust saastavate toodete ja materjalide kasutamist ning detailsemalt tegeleda prügi sorteerimise ja teenuste ringdisainimisega.

Nende tegevuste tulemusel on hotell saanud 2023. aastal tunnustuseks rahvusvahelise keskkonnamärgise Green Key, olles kvaliteetne ja atraktiivne toode järjest enam rohemõtlemist ootava külastaja ja ettevõtte jaoks.

Organisatsioon panustab süsteemselt heategevuslikus korras ja rahaliselt ühiskondlikusse tegevusse. Toetame aastaid Eesti Lasterikaste

Perede Liitu erinevate annetustega, mis on vajalikud nende ühingu liikmetele või abivajajatele. Toimunud on ettevõttesisesed annetused Peeteli

Sotsiaalkeskusele, et pakkuda riski- ja vähekindlustatud perede laste ja noorte probleemidele lahendusi.

Esimesel majandusaastal oli Pärnu Spa Hotelli OÜ müügitulu 4,56 mln eurot. Kaubad toore, materjal ja teenused moodustasid aruandeaasta kuludest 2,87 mln eurot. Ettevõtte keskmine töötajate arv majandusaastal oli 67 töötajat. Tööjõukulu sh sotsiaalmaksud, olid 1,43 mln eurot.

Peamised finantssuhtarvud: 2022-2023

Puhasrentaablus 0,7%

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 0,5

ROA 4,5% (cid:127) Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu * 100 (cid:127) Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused (cid:127) ROA (%) = puhaskasum / varad kokku * 100

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.