TURUNDUSASSISTENT OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Tere, mina olen Kristi - rõõm tutvuda! Luban sind viia kaasa oma teekonnale, kuidas ma leidsin oma tee digiturunduse maailma ning muutsin kirglikud huvid põneva

Minust l Kristi Moorits Turundusassistent OÜ

Tere, mina olen Kristi - rõõm tutvuda! Luban sind viia kaasa oma teekonnale, kuidas ma leidsin oma tee digiturunduse maailma ning muutsin kirglikud huvid põnevaks elukutseks.

Alustuseks tuleb tunnistada, et mu huvi turunduse vastu ulatub juba aastate taha. Kõrgkooli õppima minnes oli mu südames jagunenud kaalukausid - ühel pool turundus ja teisel personalijuhtimine. Lõpuks otsustasin personalitöö kasuks, kuid turunduse vastu ei kadunud mu huvi kuhugi.

Elu keerdkäigud viisid mind aga ootamatule rajale, mis viis mind lõpuks digiturunduse valdkonda. Kõik algas üha kasvavast janust uute teadmiste ja oskuste järele. Lugesin internetiturunduse kohta lugematuid artikleid ja raamatuid ning osalesin innuga mitmetel seminaridel ja kursustel. Mida enam ma digiturunduse võlusid avastasin, seda enam taipasin, et just see valdkond paneb mu silmad särama ja tekitab minus kirge.

Digiturundus on justkui põnev kunstiteos, kus saan kombineerida loovust ja analüütikat. Selle maailma sügavustesse sukeldudes mõistsin, et see on minu jaoks kui põnev mõistatus, mida soovin lahendada ning aidata teiste ettevõtete kasvu toetada.

Olen veendunud, et digiturundus on palju enamat kui lihtsalt reklaamimine ja müügitrikid. See on tõelise suhtluse loomine oma sihtrühmaga, nende vajaduste mõistmine ning väärtust pakkuvate sisude ja kogemuste loomine. Turundus on see, mis aitab ettevõtetel jõuda oma sihtrühmani, näidata neile oma ainulaadset väärtust ning ehitada tugevaid ja pikaajalisi suhteid.

Kui ma parasjagu turundustegevustega hõivatud ei ole, leiad mind aias lillede kallal nokitsemas, mesilastarude juures askeldamas või treeningsaalis rühmatreeninguid juhendamas. Tunnen, et loomingulisus ja aktiivne elustiil toetavad väga hästi ka minu tegevusi digiturundusvaldkonnas. Need hetked pakuvad mulle inspiratsiooni ja uusi ideid, mida saan edukalt rakendada ka oma töös.

Minu teekonnal on olnud oluline roll ka erinevatel koolitustel, kus olen omandanud vajalikud digiturunduse oskused. Muuhulgas olen läbinud Liina Ostumaa 6-nädalase grupimentorluse "Virtuaalse assistendi stardipunkt", osalenud Nullist OÜ Sotsiaalmeedia spetsialisti meistriklassis, liitunud Turunduslabori liikmena ning täiendanud end Proua Eksperdi turundusabi SEO ja müügitekstide kirjutamise kursusel.

Minu teekond digiturundaja ametisse on olnud põnev ja täis avastamisrõõmu. Soovin jagada oma kirge ja teadmisi, et aidata teisi ettevõtteid saavutada digimaailmas edu. Digiturundus on dünaamiline valdkond, mis avab uksed laiale maailmale ning pakub lõputult võimalusi. Tule minuga kaasa sellele imelisele teekonnale ja saa osa digiturunduse põnevast maailmast!

 

Võtke ühendust

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Sotsiaalmeedia turundus: Edukas suhtlus teie brändi ja klientide vahel.

Tere tulemast digitaalajastu maailma, kus sotsiaalmeedia on saanud võimsaks tööriistaks, mis võimaldab brändidel otse suhelda oma klientidega ning luua tugevaid
ssb.ee
Tere tulemast digitaalajastu maailma, kus sotsiaalmeedia on saanud võimsaks tööriistaks, mis võimaldab brändidel otse suhelda oma klientidega ning luua tugevaid ja emotsionaalseid sidemeid. Kui soovid, et sinu ettevõte oleks kohal seal, kus sinu sihtrühm on kõige aktiivsem, siis sotsiaalmeedia turundus on lahendus, mis võib tuua sulle tohutult palju kasu. Kellele sobib sotsiaalmeedia turundus ja haldamise teenus? Kui tunned, et sotsiaalmeedias järjepidevalt tegutsemine on sinu jaoks suur väljakutse või sul pole selleks piisavalt aega, oskusi või teadmisi, siis olen sulle rõõmuga abiks.

Kuidas valida kodulehe disaini, mis võlub külastajaid ja toetab ärieesmärke?

Koduleht on ettevõtte digitaalne visiitkaart ning esimene võimalus jätta positiivne ja meeldejääv mulje potentsiaalsetele klientidele. Hea kodulehe disain ei pi
ssb.ee
Koduleht on ettevõtte digitaalne visiitkaart ning esimene võimalus jätta positiivne ja meeldejääv mulje potentsiaalsetele klientidele. Hea kodulehe disain ei piirdu ainult ilusa väljanägemisega, vaid see peab olema funktsionaalne, kasutajasõbralik ning toetama ärieesmärke. Kui soovid, et sinu koduleht tekitaks positiivse esmamulje ning meelitaks külastajaid püsima, siis siin on mõned olulised sammud, mida järgida kodulehe disaini valimisel. 1. Mõtle oma sihtrühmale ja eesmärkidele Enne disainiprotsessi alustamist on oluline mõista, kes on sinu sihtrühm ja millised on sinu kodulehe peamised

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.