ELECTROLUX EESTI OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
ELECTROLUX EESTI OÜ hetkeolukord
Juba 3514 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 182 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
ELECTROLUX EESTI AS tegevusaruanne 2023
AS Electrolux Eesti on asutatud 10.12.1993. Emaettevõte on Electrolux AB, mis asub Rootsis. Electrolux Europe struktuuris aruandeaastal muudatusi ei toimunud ja Eesti kuulub endiselt Kesk- ja Ida-Euroopa müügiüksusesse (Central and Eastern Europe).
Ettevõtte põhitegevusala on elektriliste kodumasinate hulgimüük ja turundus.
Electrolux Group on juba üle 100 aasta pühendunud elu paremaks muutmisele ja oleme teekonnal, et saada tõeliselt jätkusuutlikuks ettevõtteks. Püüame oma jätkusuutlikkuse raamistiku kaudu luua inimestele kogu maailmas paremat ja kestlikumat elu. 2022. aastal tunnustati
Electrolux Group kodumajapidamiste kestvuskaupade kategoorias valdkonna liidriks Dow Jonesi jätkusuutlikkuse indeksis (DJSI) ning sai CDP-lt kliima ja vee eest hinde A.
Ettevõte töötab ainult euro valuutas ja omakapitaliga, mistõttu puuduvad olulised finantsriskid seoses finantsinstrumentide, valuutakursside või intressimääradega.
2023.aastal jätkas AS Electrolux Eesti aktiivset müügi- ja turundusalast tegevust.
Kodumasinate müügi ja turundustegevuse ning logistika korralduses aasta jooksul olulisi muutusi ei toimunud. Kogu ettevõtte müügimahu moodustasid kodumasinad ning vastavate varuosade ja tarvikute müük. Kogumüük ulatus 18,1 miljoni euroni, mis kahanes 13.8% võrra võrreldes eelneva aasta müügiga (2022: 21 miljonit eurot).
Ettevõttes töötas 2023.aastal keskmiselt 10 töötajat (2022: 10 töötajat).
Tööjõukulud aastal 2023 olid 434 572 eurot (2022: 423 220 eurot).
Finantsnäitajad (tuhandetes eurodes) ja suhtarvud: 2023 2022
Müügitulu 18 131 21 008
Puhaskasum 270 114
Varad 3 992 4 290
Kogu võlg 2 768 3 173
Omakapital 1 224 1 117
Puhaskasumi marginaal, % 1,49% 0,54%
Varade käibekordaja, kordades 4,38 3,90
Võla ja omakapitali suhe (D/E), kordades 2,26 2,84
Puhaskasumi marginaal = puhaskasum / müügitulu
Varade käibekordaja, kordades = aruandeaasta müügitulu / ((aruandeaasta koguvara + võrdlusaasta koguvara)/2*100%)
Võla ja omakapitali suhe = võlakohustised kokku / omakapital
Kodumasinate turg on olnud väga volatiilne ja järginud üldise majanduskeskkonna suundumusi. Kui varem on tööstuses täheldatud, et iga-aastane hooajalisus on augustist novembrini suure müügimahuga, siis viimase mitme aasta ja ka aruandeperioodi puhul ei järgi hooajalisus enam eelmisi tsükleid ning müügimahud sõltuvad pigem üldisest majanduskeskkonnast kui aastasest hooajalisusest.
2024. aasta plaan on jätkuvalt hoida ning kasumlikes turusegmentides ka suurendada oma turuosa, ellu viia korporatiivset strateegiat meie kaubamärkide tuntuse ja edasise leviku tõstmiseks, samas hoides oma müügitegevuses konservatiivse krediidipoliitika joont.
Ettevõtte juhtkond hindab pidevalt olukorda ja kohaneb õigeaegselt turuhindade tõusuga, et tagada nii kaupade müügi kasumlikkus kui ka piisav nõudlus kaupade järele turul.
ELECTROLUX EESTI OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?