Rohkema info nägemiseks:

ANTSLA TARBIJATE ÜHISTU TÜH

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 2217; jälgijaid - 148. Arvustusi - 0; Artikleid 0 "Kirjuta ANTSLA TARBIJATE ÜHISTU kohta arvamuslugu!"

ANTSLA TARBIJATE ÜHISTU TÜH hetkeolukord

Juba 2217 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 148 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 45 korda.

Tegevusaruanne 2024

Antsla Tarbijate Ühistu (edaspidi Ühistu), asutatud 1902. a, on üks vanemaid kodumaisel kapitalil tegutsevaid jaekaubandusettevõtteid ja vanim kaubandusega tegelev ühistu. Ettevõtte põhitegevuseks on toidu- ja esmatarbekaupade müük.

Ühistu on tulundusühistu ja Coop Eesti Keskühistu liige. Ettevõtte äritegevus ei ole hooajaline ning selle tegevusega ei kaasne olulisi keskkonna- ja sotsiaalseid mõjusid. Ühistu tegevuspiirkonnaks on Eesti Vabariik, Võru maakond.

Ühistu lõpetas 2024. aasta 8 749,8 tuh. euro müügitulu juures 520,5 tuh. euro suuruse kahjumiga, millest 489,4 tuh. eurot on Coop Pank aktsiakahjum. Müügitulu vähenes võrreldes 2023. aastaga 9,1 % ehk 879,7 tuh. eurot. 2024. a bilansimaht vähenes 594,1 tuh. euro võrra ja oli majandusaasta lõpuks 7 072,1 tuh. eurot. Bilansimahust 68,2% moodustas omakapital summas 4 823,1 tuh. eurot.

2024. a. jooksul osalesid Ühistu töötajad mitmetel erialastel täienduskoolitustel, millest enamus toimus Coop e-koolituste keskkonnas. Koolitusprogrammide põhitähelepanu oli suunatud klienditeeninduse kvaliteedi parandamiseks ja töö- ning toiduohutuse kompetentsuse tõstmiseks ning uute tehnoloogiliste muudatustega toimetulekuks.

Majandusaasta lõpuks oli Ühistul 7 kauplust, sealhulgas 6 toidu-ja esmatarbekauplust (üks kauplus Kuldres, Tsoorus, Varstus ja Mõnistes ning kaks Antslas) ja 1 tööstuskaupade kauplus

Antsla Ehituskeskus. Võrreldes eelneva aastaga jäi kaupluste arv samaks.

Majandusaasta lõpuks oli Ühistul 1341 liiget.

Aastal 2024 olid majanduskeskkonna märksõnadeks jätkuv inflatsioon, intressimäärade languse ootus ja sõda Ukrainas. Majandust mõjutas alates 2023 aastast jätkuv laiapõhjaline hinnatõus.

Inflatsioon püsis kõrge, sest hindade tõus kandus kõikidesse majandussektoritesse, kaupadesse ja teenustesse.

Eesti 2024 aasta majanduslanguseks kujunes statistikaameti lõplikel andmetel 0,3 protsenti.

Neljanda kvartali sisemajanduse koguprodukt (SKP) oli positiivne 1,2 protsenti, millega lõppes 10 kvartalit kestnud majanduslangus. Tegevusaladest olid 2024. aastal suurema positiivse panusega kinnisvaraalane tegevus, info ja side ning põllumajandus. Majandust pidurdasid enim suuremad tegevusalad, nagu näiteks ehitus, töötlev tööstus ja kaubandus.

Statistikaameti andmetel tõusis tarbijahinnaindeks 2024. aastal 2023. aasta keskmisega võrreldes 3,5%. Tarbijahinnaindeksit mõjutasid 2024. aastal enim toidu ja mittealkohoolsete jookide hinna muutused, moodustades indeksi kogutõusust 23,7%. Toit ja mittealkohoolsed joogid kallinesid aastaga 3,2%, millest enim tõusid hinnad oliivõlil (44%) ning mahladel ja siirupitel (36,7%). Olulisena võib välja tuua ka šokolaadi kallinemise (14,5%). Samas odavnesid märgatavalt suhkur (18%) ja värske köögivili (11,6%). Tarbijate ostukäitumine on jätkuvalt hinnatundlik, reageerides müügi soodustustele, aktiviseerimiskampaaniatele ja tootereklaamidele.

Ühistu investeerimislaenu baasintressimäär muutus 2024. majandusaastal ning aastaaruande koostamise perioodil 0,15 %-punkti, 2,25% sõlmimise tasemelt 2,10% tasemeni. Muutused

ANTSLA TARBIJATE ÜHISTU TÜH kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.