ANTSLA TARBIJATE ÜHISTU TÜH
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
ANTSLA TARBIJATE ÜHISTU TÜH hetkeolukord
Juba 1599 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 148 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 45 korda.
Tegevusaruanne 2022
Antsla Tarbijate Ühistu (edaspidi Ühistu), asutatud 1902. a, on üks vanemaid kodumaisel kapitalil tegutsevaid jaekaubandusettevõtteid ja vanim kaubandusega tegelev ühistu. Ettevõtte põhitegevuseks on toidu- ja esmatarbekaupade müük.
Ühistu on tulundusühistu ja Coop Eesti Keskühistu liige. Ettevõtte äritegevus ei ole hooajaline ning selle tegevusega ei kaasne olulisi keskkonna- ja sotsiaalseid mõjusid. Ühistu tegevuspiirkonnaks on Eesti Vabariik, Võru maakond.
Ühistu lõpetas 2022. a. 9 545,3 tuh. euro müügitulu juures 396,4 tuh. euro suuruse kahjumiga, millest 513,1 tuh. eurot on Coop Pank aktsiakahjum. Müügitulu kasvas võrreldes 2021. aastaga 7,1 % ehk 632,1 tuh. eurot. 2022. a. bilansimaht vähenes 594,2 tuh. euro võrra ja oli majandusaasta lõpuks 7 844,9 tuh. eurot. Bilansimahust 68,0% moodustas omakapital summas 5 335,1 tuh. eurot.
2022. a. jooksul osalesid Ühistu töötajad mitmetel erialastel täienduskoolitustel, millest enamus toimus Coop e-koolituste keskkonnas. Koolitusprogrammide põhitähelepanu oli suunatud klienditeeninduse kvaliteedi parandamiseks ja töö- ning toiduohutuse kompetentsuse tõstmiseks ning uute tehnoloogiliste muudatustega toimetulekuks.
Majandusaasta lõpuks oli Ühistul 7 kauplust, sealhulgas 6 toidu-ja esmatarbekauplust (üks kauplus Kuldres, Tsoorus, Varstus ja Mõnistes ning kaks Antslas) ja 1 tööstuskaupade kauplus
Antsla Ehituskeskus. Võrreldes eelneva aastaga jäi kaupluste arv samaks.
Majandusaasta lõpuks oli Ühistul 1360 liiget.
Aastal 2022 olid majanduskeskkonna märksõnadeks inflatsioon, intressimäärade tõus ja
Venemaa alustatud täiemõõduline sõda Ukraina vastu. Sõda põhjustas täiendava hinnatõususurve eelkõige energiakandjate turul, aga ka muude toorainete turgudel. Lisaks tõi sõda kaasa ulatusliku sõjapõgenike laine ka Eestisse, sealhulgas Antsla valda.
Statistikaameti andmetel langes Eesti majanduskasv 2022. aastal 1,3%. Jätkuvalt langes ka eratarbimine (-1,9%), mis on kõige nõrgem tulemus pärast 2021. aasta esimest kvartalit. Kõige kiiremini langesid kodumajapidamiste kulutused haridusele, muudele kaupadele ja teenustele ning kodusisustusele. Märkimisväärset langust näitasid ka kulutused toidule ja tervishoiule.
Tarbijahinnad kasvasid 2022. aastal 19,4%, mille põhjustasid peamiselt energiahindade kallinemine, mis kandus edasi teiste kaupade ja teenuste hindadesse muutes inflatsiooni laiapõhjaliseks. Toit ja mittealkohoolsed joogid andsid kogutõusust ligi veerandi.
Toidukaupadest kallinesid enim ehk 53,6% jahu ja tangained, suhkur (50,9%), muud õlid (49,5%) ja munad (45%).
Hoolimata tarbijate sissetulekute suurenemisest on reaalpalk kahanenud ja inimeste ostujõud siiski väiksem. Ostukäitumine on tunduvalt hinnatundlikum, reageerides müügi soodustustele,
ANTSLA TARBIJATE ÜHISTU TÜH kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?