NORDIC EXPERIENCE OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
NORDIC EXPERIENCE OÜ hetkeolukord
Juba 1030 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Eva-Maria Egipt-Peenmaa (04.12.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Nordic Experience OÜ on asutatud 2014 aastal eesmärgiga pakkuda väikestele ja keskmise suurusega gruppidele väga head giiditeenust ja huvitavaid ekskursioonide programme Läänemere äärsetes riikides. Firma pakub ekskursioone kohalike giididega järgmistes linnades - Tallinn,
Helsingi, Stockholm, Kopenhaagen, Oslo, Riia, Vilnius, Klaipeda, Gdansk, Amsterdam ja Brugge. Erinevalt enamikest turismifirmadest ei kasuta
Nordic Experience teistes riikides kohalikke partnerfirmasid, vaid suhtleb kõigi teenusepakkujatega otse.
Firma ärimudel on lihtne ja püsinud alates firma asutamisest sama - võtame vastu lõppklientide ja edasimüüjate tellimusi ning broneerime neile giidid, transporditeenuse ja sõltuvalt programmist ka muuseumite külastused ja toitlustuse. Firma soovib eristuda giidide kvaliteedi ja tellimuste käsitlemise efektiivsusega. Seetõttu moodustavad firma kuludest suure osa lähetuskulud (et tutvuda Põhja-Euroopa riikides võimalikult paljude giididega) ja ka suure osa IT arenduse kulud (et tagada kiire ja efektiivne tellimuste käsitlemine).
Firma lõpetas aasta alguses ühe EAS toetusega finantseeritud tootearenduse projekti, mille sisuks oli lühikese etteteatamisega tellimuste käsitlemise protsessi automatiseerimine.
2023. aastal jätkus taastumine covid mõjudest. Selle aasta käive oli 470 695 EUR ja ettevõte jäi kasumisse 181 550 EUR. Sellest kasumist ligi 65 000 EUR moodustasid ühekordsed erakorralised tulud ja seetõttu on järgnevatel aastatel oodata kasumlikkuse vähenemist.
Võrreldes covid eelse ajaga on väga suures osas vahetunud firma edasimüüjatest koostööpartnerid - kõige suurem tellimuste arvu kasv on tulnud USA, Norra ja India turgudel tegutsevatelt reisibüroodelt
Firmal oli 2023.a. keskmiselt 3 täisajaga töötajat, tööjõukulud oli kokku 55 651 EUR.
2024. aastal on näha seniste trendide jätkumist. Toimub jätkuv turismi taastumine, kuigi covid eelsetele mahtudele jõudmist ei ole veel oodata.
Suurem kasv on Kesk-Euroopa ja Skandinaavia sihtkohtades toimuvate ekskursioonide osas, Baltikumi sihtkohtadel on taastumine olnud aeglasem.
NORDIC EXPERIENCE OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?