KASPO SERVICE OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
KASPO SERVICE OÜ hetkeolukord
Juba 985 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Egon Kaur (12.08.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Kaspo Service OÜ asutati 2016 eesmärgiga pakkuda mootorsõidukite omanikele professionaalset remonditeenust ning individuaalseid lahendusi. Esimeste klientide hulka kuulusid võidusõitjad, kelle sõidukite puhul detailide kvaliteedi nõuded on väga kõrged. Tingituna asjaolust, et võistlustehnikale vajalikke detaile tavalisest müügivõrgust tihtipeale leida pole võimalik, on ettevõte lisaks tavapärasele sõidukite remondile ja varuosade müügile oma tegevusalade hulka liitnud ka metallitöötluse ja metallist eridetailide valmistamise.
2017 aasta lõpus tehti investeeringuid erinevate metallitöötlusseadmete soetamiseks. Metallitöötlusvõimaluste tekkimisega on klientuur laienenud. Tekkinud on huvi ja nõudlus kohalike ettevõtjate poolt, kelle seadmed, tööriistad ning sõidukid vajavad sageli metallist eridetaile, mille tellimisaeg tavapärasest müügivõrgust on liialt pikk või tellimisvõimalus puudub üldse.
Koostöös EAS-ga alustati teostatavusuuringuid ja tootearendust projektiga "Autoralli kiiruslegendi kirjutamist lihtsustav ja ülemaailmset autoralli ökoloogilist jalajälge vähendav seadmete komplekt ja tarkvaralahendus".
Järgneval majandusaastal jätkab ettevõte senist majandustegevust.
Juhatuse liige
Egon Kaur
KASPO SERVICE OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?