Rohkema info nägemiseks:

GOODCRUNCHYFOOD OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 741; jälgijaid - 0. Arvustusi - 3; Artikleid 1+ "Kirjuta GOODCRUNCHYFOOD OÜ kohta arvamuslugu!"

GOODCRUNCHYFOOD OÜ hetkeolukord

Juba 741 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,9 punktiga ja kommenteeritud 7 korda.

Tegevusaruanne 2022

Sissejuhatus

GoodCrunchyFood OÜ oli asunud novembris 2017. aastal ja oli kantud Äriregistrisse 22. novembril 2017. aastal.

GoodCrunchyFood OÜ GoodCrunchyFood OÜ põhitegevuseks on "Erinevate kaupade vahendamine" (EMTAK 46191) ja "Alkohoolsete jookide hulgimüük" (EMTAK 46341). Juhatus koosneb kahest liikmest.

Tulud, kulud ja kasum/kahju: 2022. aastal oli GoodCrunchyFood OÜ müügitulu 152,6 tuhat eurot.

GoodCrunchyFood OU tuludest 99% tuleb müügist Eestisse ja 1% müügist Euroopa Liitu.

Aruandeperioodi kahjum oli 3,6 tuh. eurot.

Personaal:

GoodCrunchyFood OÜ keskmine töötajate arv majandusaastal oli 2 töötajat. 2022 aastal moodustasid ettevõtte tööjõukulud 22,4 tuhat eurot.Tegevjuhtkonnale oli antud tasu 3,7 tuhat eurot.

Eelarveaasta ülevaade:

Seoses Eesti majandusliku olukorra halvenemisega seoses sõjaliste operatsioonidega Ukrainas, jäid finantsplaanid lõpuni ellu viimata.

GoodCrunchyFood OÜ tootis 2017. aastal koos Usbeki karastusjookide tehasega oma kaubamärgi GoodCrunchyFood all karastusjooki - limonaadi. Alates 2018. aastast on alanud selle toote tarned Eesti turule läbi kettide ja kaupluste. Lisaks oli GoodCrunchyFood OÜ ainus kauba - mahlade, maiustuste tarnija Usbekistanist. Toote laiemale avalikkusele tutvustamine ja reklaamimine võttis palju aega, vaeva ja investeeringuid.

Kahjuks leidsime end kuue kuu jooksul COVID-i põhjustatud olukorda, mis tõi kaasa müügi järsu languse ja edasise viivituse. Olukorra hoidmine ja parandamine nõudis palju vaeva. 2022. aastal seisime silmitsi kaubanduskriisiga, mille põhjustasid juba Ukraina sõda ja energiavarustus.

Viimasena sai firma tugeva löögi, kui tarnijatelt tõusid arved, lao ja meie juhitava kaupluse kommunaalteenuste eest. Viimaste aastate töökogemus on aga aidanud meil end "kriisijuhina"; tõestada ja eelmiste aastate tulemusi parandada. Ettevõte vähendas kulude poolt lao väljavahetamise ja internetikaubandusele üleminekuga.

Järgmise eelarveaasta eesmärgid:

GoodCrunchyFood OÜ eesmärgiks 2023. aastal on tagada pidev käibe ja omakapitali tootluse kasv ning kiire reageerimine turumuutustele.

Parandage ettevõtte finantsseisundit, tagades talle regulaarset sissetulekut.

Tegevuse jätkuvus

Ukraina sündmused põhjustasid häireid äritegevuses ja majandustegevuses ning tõid kaasa hindade tõusu. See sündmus on korrigeeriv sündmus pärast bilansipäeva.

Juhtkond plaanib võtta meetmeid omakapitali taastamiseks ja vastavusse viimiseks äriseadustiku nõuetega. Küsimus, millisel kujul seda tehakse, kas ettevõttele esitatavate nõuete ümberkorraldamise või vabatahtliku reservi näol, on GoodCrunchyFood OÜ omanike poolt endiselt arutusel.

Samuti analüüsib ettevõtte juhtkond praeguste sündmuste mõju ja teeb kõik endast oleneva, et säilitada ettevõtte järjepidevus.

GoodCrunchyFood OÜ on jätkuvalt tegutsev majandusüksus

GOODCRUNCHYFOOD OÜ kontaktid

Koostööpartnerid

Ettevõtte suurimad koostööpartnerid

EE- Eesti

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.