Rohkema info nägemiseks:

RUNIKON RETAIL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 8653; jälgijaid - 0. Arvustusi - 1; Artikleid 1+ "Kirjuta RUNIKON RETAIL OÜ kohta arvamuslugu!"

RUNIKON RETAIL OÜ hetkeolukord

Juba 8653 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga ja kommenteeritud 300 korda.

Tegevusaruanne 2024

IKEA Eesti (Runikon Retail OÜ) alustas tegevust 2019. aastal, kui Eesti turule siseneti esmalt digitaalselt, alustades e-kaubandusega ja avades füüsilise kliendikohtumispunkti – IKEA Tallinna planeerimis- ja tellimispunkti. 2021. aastal avati täiendav kohtumispunkt Eesti teises suurimas linnas, Tartus. 2022. aastal avati Tallinna IKEA pood, pakkudes paljudele külastajatele täisväärtuslikku IKEA kogemust ning juurdepääsu kogu IKEA tootevalikule, millest enamik on samal päeval kaasa võtmiseks saadaval. Sellest ajast alates on Eestist saanud täisväärtuslik IKEA turg, kus ettevõte keskendub jätkuvalt turu hõivamisele ja jõudmaks paljude klientideni.

2024. aasta augustis avati laiendatud müügipinnaga uus Tartu planeerimisstuudio, aadressiga

Ränirahnu 21 ja Optika tn stuudio suleti samal päeval.

IKEA Eesti (Runikon Retail OÜ) majandusaasta 2024 algas 01.09.2023 ja lõppes 31.08.2024.

Eelmise majandusaasta fookuses oli jaehindade alandamine klientidele, mis mõjutas ettevõtte käivet. 2023. aastal alanud hinnalangus jätkus 2024. aastal mitmes laines. Sõltuvalt globaalsest tarneahela olukorrast, makromajanduslikust ja turuolukorrast, otsib IKEA jätkuvalt võimalusi tagada igapäevaselt madalad hinnad paljudele klientidele. Muude tegurite hulgas, mis mõjutasid eelmise majandusaasta käivet, oli kõrge Euribor, mis mõjutas kinnisvaraturgu, samuti aeglasem turu kasv geopoliitilistel põhjustel, Eesti elanike ettevaatlikumad kulutused ja kulutuste ümberprioriseerimine. Teisalt jätkub kodudesse investeerimise ja nende parendamise trend, et tagada parem igapäevaelu, vaatamata muutuvatele geopoliitilistele, finants- ja majanduslikele oludele. Selle sügise jooksul investeerivad tarbijad kodukontoritesse, elutubadesse, lastetubadesse ja magamistubadesse. On plaanitud, et majandusaastal 2025, mis algab 01.09.2024 ja lõpeb 31.08.2025, käive suureneb.

Kooskõlas viimaste aastate investeeringutega keskendutakse uuel majandusaastal omnikanali arendamisele – avades uusi kliendikohtumispunkte ja arendades edasi olemasolevaid. Füüsilised kliendikohtumispunktid jätkavad klientide teenindamist peamise kanalina. Need pakuvad klientidele kodusisustuse teadmisi ja inspiratsiooni, võimalust katsuda ja proovida kodusisustuse lahendusi ning planeerida ja kohandada neid vastavalt individuaalsetele vajadustele. Uuel majandusaastal jätkab IKEA laienemist ja avab esimese väikese poe Baltikumis. Uus kontseptsioon kliendikohtumispunkt, esimene omataoline piirkonnas, avatakse Pärnus, Eestis, 2025. aasta suvel.

Töötajate vajaduste ja ootuste täitmine jääb IKEA Eesti keskmesse. Majandusaasta 2024 oli pühendatud IKEA kultuuri ja väärtuste tugevdamisele, investeerides koolitustesse, üritustesse paljudele töötajatele jne. Uus majandusaasta on pühendatud töötajate füüsilise ja vaimse heaolu edasisele tugevdamisele. Ettevõte püüab jääda konkurentsivõimeliseks palkade, rahaliste ja mitterahaliste hüvede osas.

Kokku töötas ettevõttes aruandeaasta lõpu seisuga 459 töötajat (2023: 448 töötajat) ja aastas keskmiselt 435 töötajat (2023: 442 töötajat).

Uude tarkvarasse tehti investeeringuid kokku 493 tuhat eurot (2023: 414 tuhat eurot). Materiaalse põhivara investeeringuid tehti kokku 697 tuhat eurot (2023: 430 tuhat eurot).

Aruandeaastal olulist uurimis- ja arendustegevust ei tehtud, ka ei planeerita uurimis- ja arendustegevust järgmisel majandusaastal.

Aastaaruande koostamise perioodil ei ole toimunud olulisi sündmuseid, mis oluliselt mõjutavad või võivad mõjutada järgmiste majandusaastate tulemusi.

Ettevõte ei ole oluliselt mõjutatud valuutakursside, intressimäärade ja börsikursside muutumisega seonduvatest riskidest.

2025 aasta peamine investeering, 1,3 miljoni euro ulatuses, suunatakse Pärnu uue väike kaupluse formaadi ülesehitusse. Samuti jätkab ettevõte investeeringuid 550 tuhat eurot ulatuses 3 digivaldkonna arendusse. Jätkub digikanalites kliendikogemuse ja kaupade ostmise protsessi

RUNIKON RETAIL OÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.