Rohkema info nägemiseks:

HIIREHERNES OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 218; jälgijaid - 0. Arvustusi - 4; Artikleid 1+ "Kirjuta HIIREHERNES OÜ kohta arvamuslugu!"

HIIREHERNES OÜ hetkeolukord

Juba 218 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Hiirehernes OÜ on asutatud 21.02.2020.

Ettevõtte põhitegevuseks on ravimite, ravimisarnaste ainete, toidulisandite ja meditsiinitehnika jaemüük.

2021.aastal oli käive 3 917 tuhat eurot. (2021.aastal oli käive 3 729 tuhat eurot).

Majandusaasta lõpu seisuga oli ettevõttel 3 apteeki Võrus, 1 apteek Tartus, 1 haruapteek Otepääl ja 1 haruapteek Rõngus.

Keskmine töötajate arv taandatuna täistööajale oli majandusaastal 18 ja palgakulu koos sotsiaalmaksudega 596 tuhat eurot. (2021.aastal oli keskmine töötajate arv taandatuna täistööajale 19 ja palgakulu koos sotsiaalmaksudega 562 tuhat eurot).

Ettevõte on jätkuvalt tegutsev äriühing. Klientidele kõrgel tasemel apteegiteenuse pakkumiseks ning apteegi käivitamise osas oskusteabe saamiseks tegutsevad ettevõtte apteegid BENU kaubamärgi all ning kasutades

BENU apteegi frantsiisikontseptsiooni.

Ettevõtte tähtsamad finantsnäitajad: 01.01.2022-31.12.2022 01.01.2021-31.12.2021

Brutokasum (tuhat EUR) 711 676

Brutokasumi määr 18% 18%

Puhasrentaablus 2,06% -1,02%

Finantsnäitajate arvutamisel kasutatud valemid: a. Brutokasum = müügitulu – kaubad, toore, materjal ja teenused b. Brutokasumi määr (%) = brutokasum / müügitulu * 100

HIIREHERNES OÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.