Rohkema info nägemiseks:

WOOLA OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 3147; jälgijaid - 3. Arvustusi - 4; Artikleid 1+ "Kirjuta WOOLA OÜ kohta arvamuslugu!"

WOOLA OÜ hetkeolukord

Juba 3147 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Woola OÜ tegeleb lambavillast pakendite tootmise ja müügiga. Woola OÜ eesmärk on pakkuda jätkusuutlik alternatiiv mullikilele ning muuta kogu pakenditurgu.Kolme aasta jooksul on ettevõte välja arendanud lambavilla jääkidest tooted, mis on loodussõbralikud ning aitavad asendada fosiilkütustel põhinevad pakendid.

2022. aastal oli põhitooteks lambavillast turvaümbrik õrnade esemete saatmiseks e-kaubanduses. Lisaks sellele on ettevõtte tootevalikus pudeliümbris, mis on mõeldud klaaspudelite kaitsmiseks transpordi ajal ning mullivill mis on mõeldud suuremamõõtmeliste toodete kaitseks (näiteks jalgrattad, mööbel). Ettevõtte 2022. aasta tegevus keskendus toodete turustamisele Eestis ja Euroopas, tootmise tõhustamisele, tootearendusele ning uue tootmistehnoloogia väljatöötamisele. Kui 2021. aastal müüdi toodangut peamiselt kohalikul turul, st. Eestis, siis 2022.

aasta on toonud kaasa olulise kasvu käibes väljaspool Eestit. Müük väljapoole Eestit moodustas 2022. aastal 66% kogu müügitulust.

2023. aastal plaanib ettevõte jätkata uue tootmistehnoloogia juurutamist ja tootearendust. Uus tehnoloogia võimaldab tooteid toota kiiremini ning 100% lambavillast, lisamata villale sideaineid. Tehnoloogia kasutuselevõtt on plaanitud 2023. aasta II kvartalis. Turundus- ja müügitegevuse ning uue tootmistehnoloogia toel on plaanis käibe mitmekordistamine.

Woola OÜ juhatus on kolmeliikmeline ja aruandeperioodil juhatuse liikmete arv ei muutunud.

Tegevuskeskkond

Woola OÜ tegeleb pakendite tootmisega, kitsamalt jätkusuutlike turvaümbrike tootmisega. Pakendamise üleüldine vajadus on kasvutrendis.

Sealhulgas kasvab kiiremini vajadus pakendada otse tarbijatele saadetavaid tooteid, teisisõnu teeb e-kaubandus jätkuvat võidukäiku ning e-kaubanduse mahud on kiires kasvutrendis. Kui 2021. aastal saadeti üle maailma 159 miljardit pakki, siis 2027. aastaks prognoositakse selle arvu suurenemist 256 miljardini. Samas on nii müüjate, kui tarbijate hulgas suurenemas teadlikkus jätkusuutliku pakendamise võimalustest ja olulisusest ning üha enam ettevõtteid on otsimas keskkonnasõbralikuma pakendamise võimalusi. Keskkonnasõbralike pakendite turu suuruseks hinnati 2020. aastal 274 miljardit USD, eksperdid arvavad, et selle turu maht kasvab kuni 2028. aastani keskmiselt 6,1% aastas (ahelkasvumäär). Võrdluseks - pakendite turu kogumahu kasvuks prognoositakse keskmiselt 3,94% aastas (ahelkasvumäär). Ekspertide hinnangul on 75% ettevõtetest seadnud endale eesmärgiks saavutada jätkusuutlik pakendamine ja transport. Näeme, et Woola toodete järele on huvi ja vajadus, kuna tooted pakuvad võimalust oma tooteid pakendada jätkusuutlikult ning lisaks pakendamise vajadusele täita ka ettevõtete keskkonna ja jätkusuutlikkuse alaseid eesmärke.

2022. aasta jooksul investeeriti toomisseadmetesse: soetati printimisseade, mis võimaldab hoida kokku aega ümbrike trükkimisel ning tegeleti uue tootmisliini projekteerimise ja ehitamisega. Uus tootmistehnoloogia võimaldab tooteid toota kiiremini ning 100% lambavillast, lisamata villale sideaineid (PLA). Tehnoloogia kasutuselevõtt on plaanitud 2023. aasta II kvartalisse. Uue tootmisliini soetamiskulud on bilansis kajastatud ettemaksetena põhivara soetamiseks.

2022. aastal alustati FSC® puidu tarneahela sertifikaadi ning B-corp sertifikaadi taotlemisprotsessi. FSC sertifikaadi sai Woola 18.01.2023.

FSC® puidu tarneahela sertifikaadiga kinnitatakse, et tootmisel kasutatakse vastutustundlikult majandatud metsadest pärit puitu ning et see materjal on jälgitav tootmise ja turustamise kõikides etappides – alates metsaülemast kuni lõpptoote tootjani. Sertifitseeritud B Corp on kasumit taotlev ettevõte, mis on läbinud range ülevaatusprotsessi, et tagada selle sotsiaalne ja keskkonnasõbralikkus. B-corp sertifikaat näitab, et ettevõte ei mõtle ainult omanike kasu suurendamisele vaid on muuhulgas pühendunud positiivse mõju tekitamisele valdkondades nagu kogukond, kliendid, töölised, keskkond ja juhtimine. Sertifikaat väljastati 05.05.2023. 2023. aastal alustati TÜV Austria OK compost HOME sertifikaadi taotlemist. Lisaks tehakse jooksvalt erinevaid tootearendusi vastavalt klientide vajadustele. Samuti uurime meie toodete mõju keskkonnale, nende vastupidavust ning muid omadusi vastavalt vajadusele. Kulusid sertifikaatide taotlemisele ning arendustegevustele ei kapitaliseerita ning need sisalduvad jooksvates kuludes.

Hooajalisus

Ettevõtte äritegevus ei ole hooajaline.

Keskkonna- ja sotsiaalsed mõjud

Ettevõtte eesmärgiks on vähendada e-kaubanduses pakendamisel kasutatavast plastikust (näiteks mullikilest) tulenevat CO2 ning vähendada materjalide ühekordset kasutamist. Woola toodete tootmiseks ei kasutata fossiilsetel kütustel põhinevaid materjale ja see on hõlpsasti taaskasutatav. Ettevõte mõõdab järjepidevalt, kui palju on tänu müüdud toodangule asendatud mullikilet, kasutatud pakendite tootmiseks vähem fossiilseid kütuseid ning vähendatud CO2 emissioone. 2022. aastal asendati 16 031 m2 mullikilet, vähendati fossiilsete kütuste tarbimist 2 244 kg võrra ning vähendati CO2 emissioone 6 733 kg võrra. Kokku on asendatud 43 569 m2 mullikilet, vähendatud fossiilsete kütuste tarbimist 6 100 kg võrra ning vähendatud CO2 emissioone 18 299 kg võrra.

Ettevõte kasutab oma toodete tootmisel Eesti lambakasvatajate villa ning on rajanud oma tootmise Paldiskisse, et luua töökohti piirkondadesse pealinnast väljapoole. Töötajatele püütakse tagada vähemalt Eesti keskmine töötasu. 2022. aasta lõpu seisuga oli Woola OÜ palgal 15 töötajat, kellest 2 olid renditööjõud (2021: 11 töötajat), keskmine töötajate arv 2022. aastal oli 14 töötajat (2021: 9). 2022. aasta palgakulu koos

WOOLA OÜ kontaktid

Koostööpartnerid

Ettevõtte suurimad koostööpartnerid

EE- Eesti

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.