Rohkema info nägemiseks:

WOOLA OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 3522; jälgijaid - 3. Arvustusi - 4; Artikleid 1+ "Kirjuta WOOLA OÜ kohta arvamuslugu!"

WOOLA OÜ hetkeolukord

Juba 3522 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

Woola OÜ tegeleb lambavillast pakendite tootmise ja müügiga. Woola OÜ eesmärk on pakkuda jätkusuutlik alternatiiv mullikilele ning muuta kogu pakenditurgu. Nelja aasta jooksul on ettevõte välja arendanud lambavilla jääkidest tooted, mis on loodussõbralikud ning aitavad asendada fosiilkütustel põhinevad pakendid. 2023. aastal oli põhitooteks lambavillast turvaümbrik õrnade esemete saatmiseks e-kaubanduses. Lisaks sellele on ettevõtte tootevalikus pudeliümbris, mis on mõeldud klaaspudelite kaitsmiseks transpordi ajal ning mullivill, mis on mõeldud suuremamõõtmeliste toodete kaitseks (näiteks jalgrattad, mööbel). Ettevõtte 2023. aasta tegevus keskendus toodete turustamisele Euroopas, tootmise tõhustamisele, tootearendusele ning uue tootmistehnoloogia väljatöötamisele. Kui 2021. aastal müüdi toodangut peamiselt kohalikul turul, st Eestis, siis 2022. aasta tõi kaasa olulise kasvu käibes väljaspool Eestit.

Põhiturgudeks on Prantsusmaa ja Skandinaavia. Müük väljapoole Eestit moodustas 2023.

aastal 83% kogu müügitulust.

2024. aastal plaanib ettevõte jätkata uue tootmistehnoloogia juurutamist ja tootearendust, mida alustati juba 2023. aastal. Uus tehnoloogia võimaldab tooteid toota kiiremini ning 100% lambavillast, lisamata villale sideaineid. Tehnoloogia kasutuselevõtt on plaanitud 2024. aasta III kvartalisse. Turundus- ja müügitegevuse ning uue tootmistehnoloogia toel on plaanis käibe mitmekordistamine.

2023. aasta novembris kaasati 2.5 miljonit eurot rahastust olemasolevatelt kui ka uutelt investoritelt.

Woola OÜ juhatus on kolmeliikmeline ja aruandeperioodil juhatuse liikmete arv ei muutunud.

Tegevuskeskkond

Woola OÜ tegeleb pakendite tootmisega, kitsamalt jätkusuutlike turvaümbrike tootmisega.

Pakendamise üleüldine vajadus kogu maailmas on kasvutrendis. Kiiremini kasvab vajadus pakendada otse tarbijatele saadetavaid tooteid, teisisõnu teeb e-kaubandus jätkuvat võidukäiku ning e-kaubanduse mahud on kiires kasvutrendis. Kui 2021. aastal saadeti üle maailma 159 miljardit pakki, siis 2027. aastaks prognoositakse selle arvu suurenemist 256 miljardini. Samas on nii müüjate kui tarbijate hulgas suurenemas teadlikkus jätkusuutliku pakendamise võimalustest ja olulisusest ning üha enam ettevõtteid on otsimas keskkonnasõbralikuma pakendamise võimalusi. Keskkonnasõbralike pakendite turu suuruseks hinnati 2020. aastal 274 miljardit USD, eksperdid arvavad, et selle turu maht kasvab kuni 2028. aastani keskmiselt 6,1% aastas (ahelkasvumäär). Võrdluseks - pakendite turu kogumahu kasvuks prognoositakse keskmiselt 3,94% aastas (ahelkasvumäär). Ekspertide hinnangul on 75% ettevõtetest seadnud endale eesmärgiks saavutada jätkusuutlik pakendamine ja transport. Näeme, et Woola toodete

WOOLA OÜ kontaktid

Koostööpartnerid

Ettevõtte suurimad koostööpartnerid

EE- Eesti

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.