RECRUITMENT SOFTWARE OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
RECRUITMENT SOFTWARE OÜ hetkeolukord
Juba 2005 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Paavo Heil (11.11.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2024
Recruitment Software OÜ tegevus on värbamistarkvara loomine ja müük. Tegutseme Teamdash-i kaubamärgi ja nime all.
Teamdash’i kasutajad on värbajad, personalijuhid ja värbavad juhid. Teamdash’i peamine kasutegur on selles, et värbamine muutub mitu korda kiiremaks, koostöö värbavate juhtide ja värbajate vahel paraneb.
Värbamisotsuste kvaliteet ja kiirus paraneb. Personaliosakondadel ja ettevõtete juhtkonnal tekib lihtne, kiire ja alati kättesaadav ülevaade sellest, mis organisatsiooni värbamises toimub. Värbajad saavad jälle oma tööd nautida. Teamdashi kasutuselevõtu tulemusena paranevad ettevõtete efektiivsus ja kasumlikkus, kuna värbamisprotsess on kordades efektiivsem ning kandidaatide kvaliteet parem.
Eriti suur kasu on Teamdashist sellistel ettevõtetel, kellel on vaja täita palju erinevaid ametikohti või kelle kandidaatide arvud on keskmisest suuremad ning kandidaatidega suhtlemine ilma selleks loodud tööriistadeta võtab meeletult palju aega.
Ilma värbamistarkvarata tekib ettevõtetel kolm suuremat probleemi – kuna värbajatel on aega vähe, siis jäetakse suhtlemata nende kandidaatidega, kes esmapilgul tunduvad mitte sobivat ja seetõttu kannatab ettevõtte maine tööandjana ning edasine värbamisvõimekus langeb veelgi. Teiseks ei leita kandidaatide massist sobivaid kandidaate liiga lihtsalt üles ja jäetakse seetõttu head äri kasvatamise võimalused kasutamata (kuuleme sageli ettevõtjaid ütlemas, et “kasvaks küll, aga me ei leia sobivaid töötajaid”).
Kolmandaks – värbajad ei saa tegeleda sellega, mis pani neid kunagi värbaja ameti kasuks otsustama, sest aega kandidaatidega suhtlemiseks ja sisulise värbamistöö tegemiseks jääb väheks. Samas värbajate töökoormus ja stress kasvavad. Teamdash automatiseerib värbamises kõike, mida on mõistlik automatiseerida ja seda nii, et värbamise kvaliteet ja kiirus paranevad ning kandidaadikogemus paranevad.
Teamdashi kliendid on kuues riigis – Suurbritannia, Leedu, Eesti, Läti, Soome, Ungari ja USA. Kokku on
Teamdashil aruande kirjutamise ajal üle 5000 kasutaja.
Majandusnäitajatest.
Teamdash opereerib kui tüüpiline SaaS kasvuettevõte, ehk startup.
Aruandeaasta müügitulu oli 549575 eurot. Ettevõtte peamine kasvumõõdik - iga-aastane korduvkäive (ARR) oli aasta lõpus 674018 eurot, kasvades aastaga 1,6 korda. Suurim ARR kasv tuli välisturgudelt, s.h
Lätist – 3,8 korda ja Leedust 2,4 korda. Müügikäibesse lisandusid kaks riiki - Ungari ja USA.
2024. aasta jooksul vähendasime mitmesuguseid tegevuskulusid üle kahe korra ja ja kogukulusid 46% võrra.
2025. aastal jätkame ettevõtte kasvustrateegia elluviimist. 2025. aasta esimeseks kvartaliks oli ettevõtte rahavoog äritegevusest positiivne. See annab võimaluse teha täiendavaid investeeringuid tootearendusse ja välisturgudele laienemiseks.
Lugupidamisega,
Paavo Heil
Kaasasutaja ja juhatuse liige
Rohkem saab Teamdashi kohta teada siit: https://teamdash.com
RECRUITMENT SOFTWARE OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?