AUDENTESE KOOLIDE SA
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
AUDENTESE KOOLIDE SA hetkeolukord
Juba 861 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 4 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Tegevusaruanne 2022
Tegevuskeskkond ja selle areng
Teadmised, oskused, loovus ja ühised väärtused on ühiskonna ja rahvuse edasikestmise tähtsaimad tagatised. Eesti tulevik, ühiskonnaliikmete toimetulek ja rahulolu sõltuvad suuresti iga elaniku haritusest. Üleminek teadmiste põhisele majandusele tähendab haridus- ja teadustegevuse pidevalt kasvavat mõju Eesti majanduslikule konkurentsivõimele.
Praegu kehtiva Eesti elukestva õppe korralduse üldeesmärgiks on luua kõigile Eesti inimestele nende vajadustele ning võimetele vastavad õpivõimalused kogu elukaare jooksul, et tagada neile isiksusena väärika eneseteostuse võimalused ühiskonnas, töö- ja pereelus.
Eesti elukestva õppe strateegia jätkuna on koostatud Eesti haridusvaldkonna arengustrateegia 2035, kus olulisel kohal on õppe kättesaadavus, õppetasemete ja -liikide lõimimine, haridussüsteemi paindlikkus ning hariduse kvaliteet. Uue haridusstrateegiaga soovitakse luua võimalused ja tingimused elukestvaks õppeks, pöörates seejuures tähelepanu õpivõimaluste valikuterohkusele ja kättesaadavusele, sujuvale liikumisele haridustasemete ja -liikide vahel. Olulisel kohal on õppija omavastutus, õpitahe ja -harjumused ning õppijakeskse õppe põhimõtted. Tulenevalt kiiretest muutustest tööturul peab haridussüsteem toetama igas vanuses inimeste kiiret ümber- ja täiendusõpet ning pakkuma õpet, mis vastab tööturuvajadustele. Haridusstrateegia 2035 üldeesmärgina soovitakse saavutada see, et Eesti inimestel on teadmised, oskused ja hoiakud, mis võimaldavad teostada end isiklikus elus, töös ja ühiskonnas ning toetavad Eesti elu edendamist.
Lähtudes Eesti haridusstrateegiast on Audentese Koolide Sihtasutuse kui koolipidaja (edaspidi Sihtasutus) püüdluseks olla usaldusväärne partner inimese mitmekülgse ja tasakaalustatud arengutee kujundamisel. Lähtume põhimõttest, et teadmised ja füüsiline aktiivsus peavad olema tasakaalus ning keha ja hinge harmoonia tugevdab inimese tervist ning vaimu. Kogu organisatsiooni koostöös püüame tagada selle, et meie õpilastest arenevad iseseisvalt mõtlevad, algatus- ja koostöövõimelised, loovad, avatud ning positiivse ellusuhtumisega inimesed, kes on valmis iseseisvaks eluks ja oma panuse andmiseks ühiskonda. Sihtasutuse koolide õppe- ja kasvatusprotsessi eesmärgiks on luua tingimused nende püüdluste elluviimiseks. Sihtasutuse tegevusega ei kaasne olulisi keskkonna- ja sotsiaalseid mõjusid, samuti ei mõjuta otseselt tegevust valuutakursside kõikumised, kuna arveldamine toimub eurodes. Koolide riikliku rahastamise ja haridustoetuste süsteem on püsinud stabiilne.
Peamised tegevusvaldkonnad
Sihtasutuse põhitegevusvaldkonnaks on haridusvaldkonnaga seotud teenuste osutamine ja tegevus on hooajaline septembrist juunini lähtudes õppe- ja sporditegevuse iseloomust. Põhitegevusaladeks on haridusteenuste osutamine põhikoolis ja gümnaasiumis ning huvialakoolis. Gümnaasiumiastmes pakutakse õpet rahvusvahelises koolis IB õppe diplomiprogrammi alusel, erakoolis e-õppe vormis e-gümnaasiumis ning spordigümnaasiumis õppursportlastele loodud kombineeritud õppevormis Tallinnas ja Otepääl. Huvikoolis pakutakse õpet erinevas vanuses eelkooliealiste laste rühmades ja erineva sisuga huviringides.
Tulud, kulud ja personal
Sihtasutuse tulud kokku aruande perioodil olid 8,66 mln eurot ja tegevuskulud kokku olid 8,60 miljonit eurot. Sihtasutuse keskmine töötajate arv taandatud täistööajale oli 136 töötajat. Aruandeperioodil moodustasid sihtasutuse tööjõukulud 5,03 mln eurot. Juhatus koosnes aruandeaastal kahest liikmest, majandusaasta jooksul juhatuse liikmete arv ei muutunud. Sihtasutuse nõukogu koosnes aruandeaastal neljast liikmest, majandusaasta jooksul nõukogu liikmete arv ei muutunud. Nõukogu liikmetele kohustuste täitmise eest töötasu ei makstud ja soodustusi ei tehtud.
Olulisemad sündmused majandusaastal
Aruandeaasta olulisemad tegevused ja sündmused olid: 1. Õppe- ja huvitegevuse plaanipärane korraldamine Audentese Erakoolis (põhikool ja gümnaasium); 2. Õppe- ja sporditegevuse plaanipärane korraldamine Audentese Spordigümnaasiumis; 3. Õppe- ja huvitegevuse plaanipärane korraldamine Audentese Huvikeskuses (eelkooliealiste laste rühmad ja erinevad huviringid); 4. Õppe ja huvitegevuse plaanipärane korraldamine Audentese Rahvusvahelises Koolis (rahvusvaheliselt akrediteeritud õppekava International Baccalaureate Diploma Program alusel); 5. Rahvusvahelise kooli IB õppekava akrediteerimine ja tegevusloa pikendamine aastateks 2022-2027 6. Spordigümnaasiumi uue arengukava valmimine aastateks 2022-2025; 7. Huvikooli rühmades osalevate õpilaste arv kasvas 7%, põhikooli õpilaste arv kasvas 2%, e-gümnaasiumi õpilaste arv kasvas 48% ja rahvusvahelise kooli õpilaste arv kasvas 62%; 8. Audentesele kui tööandjale omistati Sotsiaalministeeriumi ja Euroopa Sotsiaalfondi programmi "Peresõbralik
AUDENTESE KOOLIDE SA kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?